חלוץ נבחרת האיטי סיכם בהפועל חיפה, גלזר מחכה לאישור לעבור לחדרה

play
אחרי פיירו, עוד חלוץ של נבחרת האיטי בליגת העל. אנטואן | GettyImages, ANDY JACOBSOHN
מבצע אישי מרהיב של אנסה 33 שניות מהפתיחה העניק לב"ש 0:1 על הפועל חיפה 06:04

קארנז'י אנטואן בן ה-31 מגיע מקאסה פיה הפורטוגלית. הקשר סיכם את תנאיו, שטיגליץ עוזב, גם חוזהו של קווי ככל הנראה יותר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה להתחזק. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה על סיכום עם חלוץ נבחרת האיטי קארנז'י אנטואן, שינחת בלילה לקראת חתימה רשמית. החלוץ בן ה-31 שיחק העונה בקבוצת קאסה פיה מליגת העל בפורטוגל וכבש בשורותיה חמישה שערים בעונה וחצי האחרונות (הקבוצה עלתה בקיץ מליגת המשנה). לפני כן כבש אנטואן 13 שערים בעונה וחצי אורליאן מליגת המשנה בצרפת. בנבחרת האיטי יש לו 10 שערים ב-13 הופעות.

תמיר גלזר, קשרה של הפועל חיפה, עושה ניסיון אחרון לעזוב את הקבוצה. הקשר מחוזר כבר תקופה ארוכה על ידי בית"ר ירושלים והפועל חדרה, אך לאחר שבירושלים החתימו את תמיר עדי עושה רושם שהסיכוי הגדול יותר שגלזר יצטרף לחדרה אם אכן יעזוב את חיפה.

גלזר סיכם את תנאיו בחדרה ואם יקבל אור ירוק מהנהלת חיפה והצוות המקצועי לעזוב, הוא יחתום בחדרה ביממה הקרובה. בחיפה לא משוכנעים שיהיה נכון להעביר את גלזר, בייחוד לחדרה שמתחרה באותם מקומות עם חיפה, אך החלטה סופית תתקבל כאמור במהלך היממה הקרובה. עוד שחקן הפועל חיפה שמחוזר על ידי קבוצה אחרת הוא ניסו קפילוטו. הבלם הוותיק מחזיק בהצעה מנס ציונה.

קארנז׳י אנטואן, חלוץ נבחרת האיטי
אחרי פיירו, עוד חלוץ של נבחרת האיטי בליגת העל. אנטואן | GettyImages, ANDY JACOBSOHN
תמיר גלזר שחקן הפועל חיפה
תמיר גלזר | מאור אלקסלסי

בנוסף, הפועל חיפה הגיעה לסיכום עם דינו שטיגלץ על התרת חוזהו. כזכור, עם חתימתו של ארווידאס נוביקובאס הליטאי, בחיפה הקפיאו את שטיגלץ וכל העת פעלו מולו להתרת חוזהו, כאשר היום הודיעה רשמית הקבוצה עלך כך שהגיעה לסיכום עם המגן הזר והוא יעזוב את הקבוצה.

האדומים נמצאים על סף סיכום עם קוואמה קווי על התרת חוזהו. אם לא יצליחו עד מחר, יקפיאו את השחקן.