חלוץ הפועל באר שבע, פטריק קלימלה, נשדד בביתו לפנות בוקר

play
הרכש שברדה חיכה לו. קלימלה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1 06:21

הפולני שנחת בישראל לפני כמה ימים והצטרף לקבוצה מבירת הנגב, עבר חוויה מטלטלת. השודדים הגיעו בסביבות השעה 4:00 ועזבו כשבידיהם שלל שכולל תכשיטים, שעון יקר ערך וגם הדרכון של החלוץ. קלימלה ניסה לרדוף אחרי אחד הפורצים ולא הצליח לתפוס אותו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לקבלת פנים כזו לישראל, פטריק קלימלה בוודאי לא ציפה. החלוץ הפולני שהצטרף להפועל באר שבע בתחילת השבוע, נשדד הלילה בדירה החדשה שקיבל בעיר. השודדים הגיעו למקום בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, הצליחו להיכנס לדירה ועזבו עם כמה פריטים יקרי ערך. המשטרה הוזעקה לביתו כמה דקות לאחר מכן, אחרי שהחלוץ הפולני עידכן את אנשי הקבוצה.

קלימלה ניסה לרדוף אחר אחד הפורצים ורדף אחריו במטרה למצוא אותו, אך לא הצליח. נגנב לו שעון יקר ערך, תכשיטים ומסמכים, ביניהם גם הדרכון. הפיזיולוג של המועדון, לוקאש ברוטניק הפולני, הגיע למקום כדי לעזור והוגשה תלונה במשטרה.

חלוץ הפועל באר שבע פטריק קלימלה
קבלת פנים לא נעימה. קלימלה אחרי החתימה | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

קלימלה התראיין שלשום בפולין וסיפר: "רציתי לעבור מניו יורק רד בולס לקבוצה שתעבוד בשבילי. הסוכנים שלי חיפשו קבוצה עבורי, קבוצה ברמה גבוהה שמתחרה על תואר בליגה שלה ובעיקר כזו שמייצרת המון מצבים ותאפשר לי לפרוש כנפיים. העונה הראשונה הייתה מבטיחה והיו ציפיות גבוהות, אחרת כך הדברים כבר השתנו. היו כל מני בעיות, מקורונה ועד פציעות ובכלל לא הייתי מרוצה מאיך שהדברים נראו".

על ההצעה שהגיעה מבאר שבע סיפר: "היו לי מספר אפשרויות, יכול להיות שאנשים שמסתכלים מהצד גם יגידו שהיו אופציות מעניינות יותר, אבל הסתכלתי על התכנית של המאמן עבורי וזה דבר שלקחתי בחשבון כשבחרתי קבוצה. לא היה לי ספק אחרי זה לאן אני רוצה לעבור אחרי שיחה עם המאמן. התכנית של הפועל באר שבע הייתה מסודרת, לא נתקלתי בתכנית כזו פשוטה וחזקה ורציתי מאוד להצטרף לקבוצה עם צוות שיעבוד בשבילי. אני לא מתכוון שלא אעבוד קשה בעצמי, אבל זו קבוצה חזקה שבה לא אצטרך לרוץ אחרי שחקנים וללחוץ כל המשחק".