ארז כלפון: "מה שעמד לנגד עיניי, היה שלום האוהדים"

play
ארז כלפון 3 | ראובן קסטרו, רובי קסטרו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2 06:47

במנהלת הליגות משוכנעים כי קיבלו את ההחלטה הנכונה עם דחיית המשחקים, היו"ר הסביר לוואלה! ספורט: "לא היה מקום לקחת סיכון ביום כזה. מה שהכריע מבחינתנו היו הרוחות הקיצוניות"

(גודל טקסט)

בתום יום עמוס בתהפוכות ודרמות, בטוחים במנהלת הליגות בכדורגל שקיבלו את ההחלטה הנכונה לדחות את משחקי היום (שני) ומחר בשתי הליגות העליונות, כאשר צמד המשחקים בליגת העל כבר נקבע ליום רביעי. "מה שעמד לנגד עיניי זה שלום האוהדים", אומר הערב ארז כלפון יו"ר המנהלת בשיחה עם וואלה! ספורט על כל היום שעבר ביחד עם אנשיו. "ביום כזה של שתי רעידות אדמה שמורגשות בארץ, סופה עזה שמשתוללת במדינה ועשרות מקרים של נפילות עצים וחפצים אחרים, לא היה מקום לקחת סיכון ולקיים משחקי כדורגל. המעבר של המשחקים ליום רביעי בערב כשאין צפי לרוחות עזות כאלה, היה הפתרון הכי נכון".

מה קראנקה? מאמן מכבי תל אביב צריך לתת בראש, אבל גם למצוא פתרונות
כתב אישום נגד אוהד שסיפק רימוני עשן לדרבי: "כיוון להסלמת האלימות"
גיא חדידה בטורקיה: "התעוררתי ממבול טלפונים, כולם היו מודאגים"

שחקני מכבי חיפה מתכנסים
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

כלפון המשיך: "רק עכשיו, בזמן שאנחנו מדברים, אני מקבל פושים על שני מקרים, בנתניה ובתל מונד, של אנשים שנפצעו כי קרסו עליהם עצים. מה שהכריע מבחינתנו היו הרוחות הקיצוניות. לאורך כל היום ועוד מאתמול, היינו בקשר עם השירות המטאורולוגי כדי לברר מה צפי הרוחות הלילה ומחר, וברגע שנאמר לנו שהמצב קיצוני מבחינת הרוחות, החלטנו שיהיה הכי נכון לבטל ולדחות את שני המשחקים למחרתיים".

במנהלת לא רצו להתייחס לטענות הנרמזות מכיוון מועדונים מסוימים, כאילו הופעל לחץ גדול של מכבי חיפה לא לקיים הערב את המשחק כדי לא לשחק בתנאי מגרש קשים. שלא לציטוט ולא לייחוס, טען גורם במנהלת כי העובדה שהמשחק של מכבי חיפה הועבר לרביעי בלילה, תיתן לה פחות זמן של מנוחה לפני משחקה בשבת וכך גם במקרה של הפועל באר שבע, שביקשה להזיז קדימה את משחקה מול הפועל ירושלים בשבת, אבל סורבה וכעת תהיה לה יממה פחות למנוחה בין המשחק בדוחא מול בני סכנין ברביעי לזה שמצפה לה בשבת.