דודו דהאן על הפרישה של שטקוס: "הפועל תל אביב שברה אותו"

play
ארנסטס שטקוס, שחקן הפועל תל אביב | אריאל שלום
עם דרמת שיפוט בסיום: הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 נגד בני ריינה 02:35

סוכנו של השוער בן ה-37 תקף את האדומים: "ההחלטה לא להמשיך איתו - אומללה ולא מקצועית. 'נשמות טובות' דאגו שלא יגיע לבית"ר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

דודו דהאן מאשים: ארנסטס שטקוס פרש בגלל ההתנהלות הקלוקלת כביכול של הפועל תל אביב. השוער הליטאי הודיע השבוע על פרישה בגיל 37, אחרי קריירה יפה בישראל שכללה קדנציות בהפועל חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע והפועל תל אביב, קבוצתו האחרונה ש"נפטרה" ממנו הקיץ למרות שהיה חתום לעונה נוספת.

"לדעתי, למרות גילו ארנסטס אחד השוערים הטובים בליגה. אי של יציבות. קברניטי הפועל תל אביב בהחלטה אומללה ולא מקצועית החליטו לא להמשיך איתו העונה. ההחלטה ההזויה הזאת שברה את ארני ואת משפחתו. הם נאלצו להעביר את כל עולמם כאן בתל אביב חזרה לארצם. הוא נפגע מכף אישית, וכאחד שחונך מגיל אפס למקצוענות, התמדה ויציבות, הוא פתאום התמודד עם הפוליטיקה של הכדורגל הישראלי. זה כבר היה גדול עליו".

דהאן חשף שבית"ר ירושלים שקלה לצרף אותו לאחרונה, אבל שהמהלך סוכל. "אני מצטער שלא הצלחתי לשכנע את הפועל תל אביב להחזיר אותך ואת בית"ר ירושלים לקחת אותך ('נשמות טובות' משני הצדדים דאגו לכך). הפסד שלהם. בעצם ההפסד הוא של כולנו, ובעיקר של דור צעיר של שוערים שיכלו לקבל ממך את התורה ובעיקר את האישיות".

ארנסטס שטקוס שוער הפועל תל אביב
"הכיר את הפוליטיקה של הכדורגל הישראלי". שטקוס | אריאל שלום

שטקוס הגיע בשנת 2017 להפועל חיפה, שאיתה זכה בגביע המדינה בעונתו הראשונה. הוא המשיך בכרמל עונה נוספת ואז חתם בבית"ר ירושלים לקראת 2019/20, אך לא הצטרף לקבוצה בסופו של דבר, ומצא את עצמו בהפועל באר שבע עד שבקיץ 2020 חתם בהפועל תל אביב, איתה הגיע גם כן עד לגמר הגביע והפסיד בדרבי למכבי, וממנה נפרד בסיום העונה שעברה כך שזו הייתה קבוצתו האחרונה בקריירה.

שטקוס, שעמד בשער נבחרת ליטא 38 פעמים ושיחק לאורך הקריירה בין השאר גם בקפריסין, בולגריה, טורקיה ובדן האח ההולנדית שממנה הגיע לישראל, פרש תחילה בריאיון שהעניק לתקשורת במולדתו, אבל כעת גם הוסיף מכתב פרידה בחשבון האינסטגרם שלו: "כן, הקריירה שלי מגיעה לסיומה אחרי 18 שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי