"סבע? מכבי חיפה הייתה זוכה באליפות גם בלעדיו. מכבי ת"א? טעות קשה"

play
צפה בחבריו החדשים מהיציע. דיא סבע | ברני ארדוב
משפתי עשוי לפתוח בגביע, בכר: "נתניה במומנטום הכי טוב בליגה" 03:52

שלמה שרף נשאל ב-103FM על המאבק בין הקבוצות הגדולות: "הרכישה של דיא במקום. מכבי ת"א היתה צריכה לשלם ארבעה מיליון יורו על חמודי כנעאן". על דחיית המשחקים: "בשביל זה אתם מראיינים אותי?"

(גודל טקסט)

מאמן העבר המצליח, שלמה שרף, עלה אתמול (שלישי) לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ונשאל על החיזוק של הקבוצות הגדולות בחודש ינואר: "אני חושב שגם בלי דיא סבע מכבי חיפה הייתה זוכה באליפות. הרכישה שלו היא במקום, מי כמוני מכיר אותו, דיא גדל לי בין הידיים בטוברוק ואני חושב שהוא שחקן מוכשר מאוד שיכול לגרום להתעוררות מחודשת במכבי חיפה.

"לעומת מכבי חיפה, מכבי תל אביב לא עשתה חיזוק. הרומני הזה לא משחק כבר חודשיים או שלושה, שיחק מאה דקות כל העונה. מכבי תל אביב עשתה טעות קשה כשהיא לא לקחה את חמודי כנעאן, זה שחקן שיכול היה להיכנס לנעליו של אוסקר גלוך בצורה חלקה. כמה הם קיבלו על גלוך? שבעה מיליון? למה לקבל אפשר ולתת לא? חמודי כנעאן שווה את הכסף. אם היו רוצים להתחרות על האליפות, היו צריכים להביא אותו וגם בארבעה מיליון יורו, כן. היום אין פרופורציות בכלל בנושא הזה, אז זו הדוגמא היחידה? מועדון כמו מכבי תל אביב, אם הוא מקבל סכומים כאלה ממכירת שחקנים ורוצים לעשות אליפות, היה צריך ללכת על חמודי שיכול להיכנס לנעליים של גלוך ולא היה מורגש שם שינוי, הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד. אם הוא היה מחו"ל אז כן היו משלמים עליו ארבעה מיליון? מה קרה? גם אם הוא מביא אותו בארבעה מיליון היה נשאר לו שלושה מיליון ביד ממכירת גלוך, והוא (הבעלים מיטש גולדהאר) לא אחד שחסר לו את המיליונים האלה".

מוחמד כנעאן, שחקן מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן

שרף נשאל על דחיית המשחקים של מכבי חיפה ובאר שבע בשל מג האוויר: "קצת פרופורציות לא יזיקו, עושים רעש יותר מידי גדול. מה קרה, איזה אסון? כותרות ומתקיפים את המנהלת. תראה במה אנחנו מתעסקים, בשביל זה אתם מראיינים אותי? מה קרה, איזה אסון קרה? הכדורגל נעלם? היו סופות, פחדו מהרוח, קשה מאוד לשחק ואני לא רואה בזה פסול. עושים סיפורים ומתקיפים. לא קרה שום אסון, אני לא מתרגש מזה ולא רואה שום בקשות שיבואו עקב הפסילה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי