קשר חדרה שעזב ביחד עם אלמוג: "באוסטריה תמיד האשימו את הזרים"

play
שבדי בהפועל חדרה. אלברט איופי | אתר רשמי, הפועל חדרה
משחק שלישי רצוף ללא ניצחון: רק 1:1 למכבי חיפה נגד הפועל חדרה 06:06

אלברט איופי עזב את הארטברג בינואר ועבר לישראל: "המועדון לא היה מקצועני. הכריחו אותנו לשלם על בגדי אימון מהכסף שלנו"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הקשר החדש של הפועל חדרה, אלברט איופי, הספיק לערוך בכורה כמחליף ב-1:1 המחמיא של קבוצתו של נגד מכבי חיפה, אבל חצי העונה הקודמת לא מרפה ממנו. השבדי-קוסוברי בן ה-30 פתח את 2022/23 בהארטברג האוסטרית וכמו אילון אלמוג, מאוד לא נהנה במדי נועלת הבונדסליגה.

"היינו 5-6 שחקנים זרים ואף אחד מאיתנו לא קיבל הזדמנות אמיתית", סיפר איופי לתקשורת השבדית, "כשהתחילו התוצאות הלא טובות, האשימו את הזרים בהכול ולא משנה כמה טוב שיחקנו. המועדון היה מאוד לא מקצועני. נאלצנו לשלם על בגדי אימון מהכסף שלנו והיו עוד דברים בסגנון הזה. זה היה מפתיע כי בכל זאת, מדובר בליגה הבכירה באוסטריה".

"המצב הפך לבתי נסבל", כתבו בשבדיה על השתלשלות העניינים – עד שהגיעה ההצעה מהפועל חדרה. "מדובר במועדון מאוד משפחתי שדאג לי מהרגע הראשון בצורה הכי טובה שיש", אמר הקשר האחורי, "לפני שהגעתי שמעתי על ישראל בעיקר דברים שליליים, אבל אחרי שנחתתי גיליתי שהכול חיובי. אנחנו מקבלים פה את התנאים הכי טובים שיש".

אלברט איופי הפועל חדרה
סבל באוסטריה, כמו אילון אלמוג. איופי | אתר רשמי, הפועל חדרה

איופי הוא אחד מארבעה שחקנים שעזבו את הארטברג בינואר, אחרי חצי עונה קטסטרופלית של הקבוצה והשני ביניהם שעבר לישראל – ביחד עם אלמוג כמובן. בנוסף, המגן השמאלי תומאס קופלר חתם בקבוצה מהליגה השלישית ושוער המשנה רנה סווטה, פרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי