"ההתעלמות מהפאול על יובאנוביץ', מביכה. החסימה על חוזז גבולית"

play
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' מול שחקן מכבי נתניה רז שלמה | ברני ארדוב
שער בלתי נשכח של טוומאסי העניק למכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב 06:06

ביקורת באיגוד השופטים על נאאל עודה אחרי המשחק בין מכבי נתניה למכבי תל אביב. אדלר לא היה יכול להתערב מעמדת ה-VAR

(גודל טקסט)

בדרך כלל האירועים שבמחלוקת במשחקים, מגיעים לפתחו של ה-VAR ומכאן שהם גם זוכים לביקורת שלילית או דווקא למחמאות מצד גורמים באיגוד השופטים. אמש (שני) במשחק בין מכבי נתניה למכבי תל אביב, התרחש אירוע שלא דרש את התערבות ה-VAR, אבל עדיין ההתעלמות של השופט נאאל עודה ממה שהיה על הדשא, קוממה מאוד גורמים באיגוד.

במהלך המחצית השנייה נראה בבירור בלם מכבי נתניה רז שלמה כשהוא אוחז מאחור בחולצתו של ג'ורג'ה יובאנוביץ' ומפיל אותו על סף הרחבה. זה היה מהלך די ממושך בו נראה בלם מכבי נתניה כשהוא ממש מושך בחולצה שלהסרבי עד שחלוץ מכבי תל אביב נפל לכר הדשא. עודה, משום מה, לא שרק לעבירה של שלמה ולא הניף לעברו את הכרטיס הצהוב. שחקני מכבי תל אביב מחו נגד השופט והוא שלף כרטיס צהוב לאחד מהם במקום.

זיו אדלר, בכיר שופטי ה-VAR באיגוד השופטים, ישב בעמדה ובחר לא להתערב בצדק. אם המקרה היה מטר קדימה בתוך הרחבה, אדלר ודאי היה קורא לעודה ומראה לו את הסיבה לפסוק לפנדל ומנגד האירוע לא היה מספיק כדי לקרוא לשופט שפיספס בגדול ולהמליץ לו על כרטיס אדום. "ההתעלמות מהפאול על יובאנוביץ', היתה מביכה", הודו מאוחר יותר גורמים באיגוד. "לא לראות כזה פאול ברוטאלי עם משיכה בחולצה, זה רע מאוד".

נאאל עודה, שופט כדורגל
החלטות שגויות. עודה אתמול | ברני ארדוב

בנוסף לכך, כמה דקות מאוחר יותר לפני השער המרהיב של פטריק טוואמסי, שחקן של מכבי נתניה מנע ממתן חוזז לרוץ להתקפה והכדור כתוצאה מכך הגיע לטוואמסי שהתקדם וכבש את השער השני. במכבי תל אביב רתחו על הספסל וקפצו על צוות השיפוט בטענה שהיה מקום לפסוק לפאול על חוזז. באיגוד השופטים טענו אמש שאם עודה היה שורק לעבירה על חוזז, הוא לא היה טועה. יחד עם זה, הבהירו כי אדלר על ה-VAR לא היה צריך להתערב ולהמליץ שהשער של טוואמסי יבוטל מאחר שהמקרה היה גבולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי