ניקולאסקו: "בישראל אין סיכוי שאשחק בקבוצה אחרת, רק בבית"ר"

play
יון ניקולאסקו, חלוץ בית"ר ירושלים | דני מרון
הדהירה נמשכת: ניקולאסקו ועדי כבשו, בית"ר ירושלים חגגה גם מול אשדוד 06:06

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מול הפועל חיפה (א', 20:00, ספורט3), החלוץ מדבר על עתידו ועל הקבוצה: "אחת הטובות בארץ". אבוקסיס: "לא אדבר על העתיד שלי ושל השחקנים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק עם הפועל חיפה בראשון (20:00, ספורט3). המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "אני מרוכז אך ורק בעונה הנוכחית ולא רוצה לדבר על העתיד שלי או של השחקנים, זה לא דבר נכון לעשות. לדבר על זה רק יוציא מהפוקוס, יש לנו ארבעה משחקים מכריעים על מקום בפלייאוף העליון וזה מה שחשוב".

יון ניקולאסקו סיפק הצהרה מפתיעה ואמר: "כרגע יש לי חוזה בבית"ר ובעתיד אני רוצה לשחק באירופה, זאת השאיפה שלי וכולם יודעים את זה, אין סיכוי שאשחק בקבוצה אחרת כאן, רק בבית"ר".

יון ניקולאסקו, חלוץ בית"ר ירושלים
| דני מרון

החלוץ הוסיף: "אני חושב שהיום אנחנו אחת הקבוצות הטובות בליגה, לא כבשתי תקופה וזה קצת הלחיץ אז שאני חוזר לכבוש אני שמח, סימנתי לאוהדים שחזרתי לכבוש והכל בשליטה".

יוסי אבוקסיס עדיין לא תירגל הרכב לקראת המשחק, ונראה כי כמו בכל השבועות האחרונים, המאמן יתבלט אם לפתוח במערך של 4 או 5 שחקני הגנה, שאוראל דגני יוצב כבלם שלישי או קשר. המאמן מוטרד מהעומס על החלק הקדמי ומנסה להכניס את פרד פריידיי לעניינים, כשבשלב זה השחקן לא כשיר ליותר מ-25 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי