הכוכב שלה: מכבי נתניה הציעה לפטריק טוומאסי חוזה חדש ומשודרג

play
פטריק טוומאסי, מכבי נתניה | ברני ארדוב
אואמו סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ולא צפוי לשחק נגד חדרה 06:06

הקבוצה תממש את האופציה להשאיר את החלוץ הלוהט, ובמקביל מנסה להחתים אותו על חוזה חדש. מחמאות לקוז'וך אחרי עוד ניצחון: "מוציא את המיטב מהשחקנים"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה גברה אמש (שבת) 1:2 על בני ריינה בחוץ וסימנה עוד וי על מבחן אופי, אחרי הניצחון על מכבי תל אביב במחזור הקודם. במהלך הימים שקדמו למשחק, עשו בנתניה עבודה מנטלית גדולה מאוד בהורדת השחקנים לקרקע והכנתם לקראת משחק חוץ קשה מול קבוצה שנלחמת על חייה. בסופו של דבר הצליחו השחקנים של המאמן רן קוז'וך להתגבר על פיגור בחצי הראשון ושני חילופים כפויים של נאסים אאומו ופלאמן גלאבוב, ולחזור הביתה עם שלוש נקודות יקרות מאוד בקרב הצמוד על כרטיס לפלייאוף העליון
.
זה היה ניצחון ליגה רביעי רצוף של נתניה ובמועדון החמיאו למאמן רן קוז'וך, שמוליך את הקבוצה לרצף יפה מאוד של 11 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, כולל זכייה בגביע הטוטו ותיקו מול מכבי חיפה ברבע גמר הגביע. "קוז'וך עושה עבודה מצויינת. הוא מצליח להוציא את המיטב מהשחקנים, מגיב טוב במהלך משחקים והקבוצה נראית לגמרי מאומנת", אמרו בנתניה ביחס למאמן.

מי ששוב בלט אמש, בעיקר בחצי השני, הוא החלוץ פטריק טוומאסי שנמצא בכושר יוצא מהכלל והפעם כבש שער שוויון אדיר מכדור קרן. טוואמסי מסיים את חוזהו בסיום העונה ולמרות שלנתניה יש אופציה להאריך את חוזהו שאותה היא מתכוונת לממש בקיץ, לוואלה! ספורט נודע שבלי קשר לאופציה, ראשי המועדון כבר הציעו לשחקן חוזה חדש ומשודרג שכולל בתוכו סעיף יציאה. שיחות ראשונות כבר נעשו, אולם בשני הצדדים הוחלט להמשיך במגעים לאחר שהקבוצה תבטיח סופית את מקומה בפלייאוף העליון.

שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי
בכושר אדיר. טוומאסי | ברני ארדוב

בנוגע לפצועים, המגן הצרפתי נאסים אואמו שנפצע והוחלף כבר במחצית הראשונה, חש בכאבים בשריר הירך האחורי והוא צפוי להיבדק במהלך היום. ההערכה היא שמדובר במתיחה בלבד. הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב ספג מכה באיזור הברך והוחלף במחצית לאחר ששוב הרגיש כאב, באותו מקום שבו נפצע במשחק נגד מכבי תל אביב. שחקן נוסף שנעדר אמש הוא כרם ג'אבר, שסובל ממתיחה בשריר. גם אותו ינסו להכשיר לקראת המשחק נגד הפועל חדרה בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי