לא מתקיים הליך לאזרוח סונדגרן. אצילי ומוחמד יחזרו להרכב מכבי חיפה?

play
דניאל סונדגרן, מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
מומחה למשברים: כיצד ברק בכר יחלץ את מכבי חיפה מהמצב? 04:24

השבדי לא יוכל להתחיל לפתוח בהליך אם לא יתחתן. האלופה חוזרת לאימונים לקראת בית"ר ירושלים, בצוות המקצועי יבצעו שינויים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (שלישי) לאימונים אחרי שאתמול קיבלו השחקנים יום חופש. האלופה מתחילה להתכונן למשחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:00) ובצוות המקצועי מתכננים לבצע כמה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד 3:1 למ.ס. אשדוד. ההערכה בקרב השחקנים היא שברק בכר יחזיר להרכב את עלי מוחמד ועומר אצילי.

הירוקים עקבו אחרי המשחק בו מכבי תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע אתמול וגורם במועדון אמר הבוקר: "התוצאה שם לא צריכה לעניין אותנו. אם אנחנו מתחילים להסתכל על התוצאות של היריבות, זה אומר שהתוצאות שלנו לא טובות".

בקבוצה הציבו כמטרה מיידית (לפני מטרת העל שהיא אליפות) לסיים את העונה הסדירה בפסגה. "חשוב שנסיים במקום הראשון, גם בשביל הביטחון וגם בשביל סדר משחקים", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים להרים את הרמה שלנו וזה הדבר שחשוב כרגע".

שחקני מכבי חיפה
אם אנחנו מתחילים להסתכל על התוצאות של היריבות, זה אומר שהתוצאות שלנו לא טובות". מכבי חיפה | לירון מולדובן

בעניין אחר, במכבי חיפה שמחו בקיץ האחרון כאשר גילו שבת זוגו של דניאל סודנגרן היא יהודייה והכוונה הייתה לאזרח את המגן השבדי על מנת לפנות מקום של זר. יחד עם זאת, לוואלה! ספורט נודע שכעת אין שום הליך שמתקיים על מנת לאזרח את השבדי.

הליך אזרוח יכול להתקיים רק אחרי חתונה בין בני הזוג ולפי גורמים המעורים בפרטים, בשלב זה אין לסונדגרן ולבת זוגו ואם ילדו, אין כוונה כזו כרגע. בחיפה כמובן היו מרוצים מאוד אם סונדגרן היה מתחתן ומתחיל את ההליך, אך לא מתכוונים להתערב בענייניו האישיים. אם המגן אכן יחליט למסד את הקשר, בחיפה יגישו בקשה מיידית לאזרוח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי