עופרי ארד הושאל לקייראט אלמטי הקזחית עד דצמבר 2023

play
עופרי ארד מכבי חיפה | תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מומחה למשברים: כיצד ברק בכר יחלץ את מכבי חיפה מהמצב? 04:24

בלמה של מכבי חיפה הצטרף באופן רשמי לקבוצה מקזחסטן עד אמצע העונה הבאה. שחקן הבית של הירוקים ישוב בתום ההשאלה שללא אופציית רכישה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בלמה של מכבי חיפה, עופרי ארד הושאל היום (שלישי) רשמית לקייראט אלמטי מהליגה הקזחית. כידוע, ארד שחיפש למצוא קבוצה מעבר לים המריא אתמול לקזחסטן וחתם רשמית על חוזה עד דצמבר 2023 אז תסתיים העונה בקזחסטן והיום השיגו נציגיו של השחקן גלעד קצב ועידן כסיף סיכום סופי על כל הפרטים גם עם הקזחים וגם עם מכבי חיפה. ארד יושאל ללא אופציית רכישה, אך יהיה מדובר בהשאלה לא אופיינית שכן היא כאמור תסתיים בסוף חודש נובמבר, אז יחזור הבלם אוטומטית לירוקים וזאת למרות שלא יהיה מדובר במסגרת חלון ההעברות שכן חוזהו יסתיים בקזחסטן והוא יהיה שחקן רשמי.

ארד בן ה-24 גדל במכבי חיפה ושיחק רק בשורותיה, פרט לעונת השאלה אחת בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית (ארבעה שערים ב-36 משחקים ב-2017/18). את המדים הירוקים לבש 142 פעמים וכבש שישה שערים בכל המסגרות, כשהוא היה שותף לשתי האליפויות האחרונות ובעונה שעברה גם לזכייה בגביע הטוטו ולפני כן באלוף האלופים. העונה איבד את מקומו בהרכב ונדחק ברוטציה, כשבליגה שיחק ארבע פעמים בלבד ובשלב הבתים של ליגת האלופות רשם 20 דקות במצטבר, בשתי הופעות כמחליף מול פריז סן ז'רמן ובנפיקה. בנבחרת ישראל הספיק הבלם לרשום שמונה הופעות, אחרי שעבר בכל הנבחרות הצעירות.


אשתו של עופרי ארד: "הוא עוד יחזור למכבי חיפה מהדלת הראשית"
רגל על הגז: העבר העשיר והעתיד השאפתני של קייראט
לא רק המנכ"ל: גם איש המשק של באר שבע מואשם בתנועה מגונה ליציע

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה
ישוב לירוקים באמצע העונה הבאה. ארד | מאור אלקסלסי

ארד שיחק מול קייראט עם מכבי חיפה בניצחון 1:2 במוקדמות הליגה האירופית בספטמבר 2020, אבל נעדר בגלל פציעה מצמד המשחקים בסופם הפסידו הירוקים לאותה יריבה עונה לאחר מכן במוקדמות ליגת האלופות.