הקרדיט נמשך: מכבי תל אביב מריחה את סוף הבצורת של יובאנוביץ'

play
ג'ורג'ה יובאנוביץ', מכבי תל אביב | אריאל שלום
ברדה מתעקש: "אין לנו סגל חסר, התמיכה בטרנר היא אדירה" 06:00

הסרבי לא כבש בששת משחקי הליגה האחרונים, אבל קראנקה לא צפוי לספסל אותו מול נס ציונה (שבת, 17:30, ספורט4) ובמועדון מאמינים שהוא יחזור להבקיע בקרוב. ניר ביטון עלול להיעדר, נשקלת חזרה לארבעה שחקני הגנה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שישה משחקי ליגה שג'ורג'ה יובאנוביץ' לא כבש. מדובר בבצורת הארוכה ביותר של החלוץ הסרבי מאז שנקנה על ידי מכבי תל אביב לפני כשנה. יש לציין שבמהלך החודש וחצי האחרונים בהם הוא לא כבש בליגה, כבש הסרבי צמד בניצחון על מכבי פתח תקוה במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה, אבל עבור מי שיש לו העונה כבר 15 שערים בשלוש המסגרות בארץ, הרצף השלילי במסגרת הליגה יוצא דופן.

השערים האחרונים של יובאנוביץ' בליגה היו במשחק הראשון של אייטור קראנקה כמאמן מול מ.ס. אשדוד בתחילת החודש שעבר, אז כבש צמד בניצחון 0:3. מיד בסיום המשחק שלשום, נתן קראנקה גב למלא ליובאנוביץ' במסיבת העיתונאים ואמר: "אני תמיד ארצה שחקן כמוהו אצלי בקבוצה".

במכבי תל אביב משוכנעים שהבצורת של החלוץ תסתיים במהרה ועל פי הערכות גם בשבת הוא יפתח בהרכב מול סקציה נס ציונה. במשחק שלשום הוחלף יובאנוביץ' יחסית בשלב מוקדם במשחק, על מנת לפנות מקום לרארש איליה. קרוב לוודאי שקראנקה יחזור לשני חלוצים בפתיחת המשחק בשבת, ובמכבי תל אביב מאמינים שזו רק שאלה של זמן עד שהסרבי ישוב להבקיע וכי מכל הבדיקות שהם עושים מולו, אין כאן איזושהי בעיה שהוא חש, אלא רק חוסר מזל כמו שהיה בשתי הנגיחות של החלוץ במחצית הראשונה מול הפועל באר שבע, שחלפו בסמוך לקורה.

ג'ורג'ה יובאנוביץ'
הנה, זה מגיע. יובאנוביץ' נגד הפועל באר שבע | אריאל שלום

במכבי תל אביב נתנו היום חופש לשחקנים. קראנקה שוחח איתם כבר בחדר ההלבשה בבלומפילד וביקש ליהנות מהניצחון ולשאוב ממנו ביטחון, אבל ללמוד ממה שקרה אחרי הניצחון על מכבי חיפה. העניין הזה יושב היטב בראש של הצוות המקצועי, ובקבוצה מקווים שהשחקנים למדו את הלקח ולא יפספסו את ההזדמנות הנוספת שיש להם כדי להיצמד למכבי חיפה והפועל באר שבע.

גורם במועדון אמר הבוקר: "אחרי מכבי חיפה חווינו ירידה גדולה באיכות וגם ברצינות ובדריכות, ושילמנו על כך ב-7 נקודות שאיבדנו בשלושה משחקים". בקבוצה מקווים שהירידה הזו לא תחזור על עצמה ועל כך דיבר המאמן עם השחקנים. ייתכן שקראנקה שוב ישנה מערך בשבת, מאחר שסיכוי גבוה שניר ביטון לא יעמוד לרשותו. הבלם הוחלף במחצית השנייה מול באר שבע בגלל מה שמוגדר כרגל עץ. ייתכן שקראנקה יחזור לשחק עם ארבעה שחקנים בקו האחורי מול נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי