מצטרף לוואן לוון: אדוארדו גררו צפוי לחתום בזוריה האוקראינית

play
אדוארדו גררו שחקן בית"ר ירושלים מתוסכל | קובי אליהו
הפועל ירושלים רשמית בפלייאוף העליון, מה תצטרך בית"ר? 05:15

דיווח: החלוץ הפנמי, שהוקפא על ידי בית"ר ירושלים ששאלה אותו ממכבי תל אביב, יצטרף לבקשת המאמן שאימן אותו בישראל. עזיבתו תחסוך לאברמוב כ-300 אלף שקל

(גודל טקסט)

אדוארדו גררו בדרך ליעד חדש. כחודש אחרי שהוקפא על ידי בית"ר ירושלים, שצירפה אותו בקיץ בהשאלה ממכבי תל אביב, הפנמי בן ה-23 על סף מעבר לליגה האוקראינית ושם הוא אמור לאחד כוחות עם פטריק ואן לוון שאימן אותו במכבי תל אביב בעונה שעברה.

גררו שותף העונה ב-13 משחקים במסגרת ליגת העל בבית"ר ירושלים, אבל את מקומו בהרכב איבד בשלב מאוד מוקדם ולא הצליח להבקיע אפילו פעם אחת. מאז החזרה מפגרת המונדיאל הוא שותף רק פעם אחת, כמחליף ל-26 דקות בהפסד להפועל חדרה. אם אכן יחתום בזוריה, בית"ר ירושלים תחסוך את שכרו ועלויות חוזהו הנאמדות בכ-300 אלף שקל עד תום העונה.

אדוארדו גררו שחקן בית"ר ירושלים מתוסכל
מסתמן שהוא חובר לוואן לובן באוקראינה. גררו | קובי אליהו

גררו הגיע ארצה בקיץ 2018 כאשר הושאל לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וכעבור שנה נרכש תמורת 130 אלף יורו מקבוצת אוניברסיטריו. הוא יצא לעונת השאלה בבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית ובעונת 2020/21 חזר למכבי תל אביב בתור שחקן הקבוצה הבוגרת. תחת ואן לוון הוא זכה לקרדיט משמעותי ובאפריל 2021 הבקיע צמד ראשון בישראל נגד מכבי פתח תקוה. הוא היה שותף לזכייה בגביע המדינה כשחקן הרכב בדרבי נגד הפועל תל אביב, אבל בינואר 2022, לאחר פיטורי ואן לוון ומינוי מלאדן קרסטאיץ', הושאל להפועל ירושלים ומאז לא נכלל בתכניות של מכבי תל אביב.

גררו גם נמנה על הסגל הרחב של נבחרת פנמה, אבל רשם שש הופעות בלבד מאז הופעת הבכורה שלו ב-2017 בגיל צעיר מאוד. במכבי תל אביב בסך הכל רשם 10 שערים ושמונה בישולים ב-53 הופעות בכל המסגרות.