חצי מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית: תנאי השאלת גררו

play
"אף אחד לא עושה לי טובה שאני כאן". גררו הוחלף וזעם | אריאל שלום
"שחקן נוסף עם מומחיות בהגנה היה יכול לפתור בעיות למכבי תל אביב" 04:30

לאור העובדה שהיא מאומנת על ידי ואן לוון ואטפלד, סביר שזוריה תרצה לרכוש את החלוץ בתום העונה ומכבי תל אביב דאגה להפיק מכך את המקסימום. הפנמי מאמין בעצמו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנחתמה העסקה בין המועדונים, אדוארדו גררו צפוי להמריא היום (שלישי) לאוקראינה כדי להצטרף לזוריה לוגנסק, אותה מאמן פטריק ואן לוון. בשבוע האחרון ניהלה מכבי תל אביב עם המועדון האוקראיני משא ומתן, שבבסיסו הסכום אותו ישלמו בתום העונה אם ירצו לרכוש את החלוץ הפנמי. מאחר שוואן לוון מאוד רצה את גררו ומכיוון שעוזרו בזוריה, ריימונד אטפלד, אימן גם הוא את גררו, קיים סיכוי סביר שבתום העונה האוקראינים ירצו לרכוש את החלוץ שלא הצליח למצוא את עצמו העונה בבית"ר ירושלים והוקפא בחלון ההעברות האחרון.

אחרי משא ומתן ממושך סוכם כי אם זוריה תרצה לרכוש את גררו בתום העונה, היא תשלם למכבי תל אביב סכום של חצי מיליון יורו וכמו כן תותיר לה אחוזים ממכירה עתידית של שחקן ההתקפה. לפנמי, שרשם תקופה טובה במכבי תל אביב כשוואן לוון אימן אותה, יש חוזה לעונה נוספת במועדון הצהוב שגם מחזיק באופציה להאריך את ההתקשרות איתו בעוד עונה אחת, כך שמבחינת מכבי תל אביב הוא נחשב עדיין לנכס שאפשר להרוויח עליו ולכן השיחות עם האוקראינים נמשכו יותר משבוע.

אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב
מאמין בעצמו. גררו במדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

זוריה שבה באחרונה לאוקראינה אחרי מחנה אימונים מחוץ למדינה, וכעת היא מתאמנת במתקן הנוער של דינמו קייב. הליגה האוקראינית צפויה לחזור בקרוב לפעילות וגררו משוכנע שהוא יכול להבקיע במדי הקבוצה ובהמשך גם להגשים את השאיפות שהיו לו בעבר – לשחק בליגה במערב אירופה.