אשדוד מתמוגגת: "1,500 אוהדים כבר בחימום. זה מחזה שלא ראינו שנים"

play
זכו למענק. שחקני מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן
שני בלאומית: הפועל פתח תקוה רוצה ניצחון חוץ שמיני רצוף 08:14

שחקנים הגיעו לבתי ספר לפני המשחק, ילדי מחלקת הנוער הגיעו עם הוריהם והטריבונות באשדוד היו מלאות אמש ב-2,000 צבועים אדום וצהוב שדחפו את הקבוצה לחצי גמר הגביע. עכשיו רוצים 3,000 מול בני סכנין בשבת ולהגיע גם לפלייאוף העליון

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מעבר להעפלה לחצי גמר גביע המדינה שהצטרפה לניצחונות הליגה על מכבי חיפה והפועל תל אביב, במ.ס. אשדוד מדברים הבוקר (רביעי) הרבה על הקהל שהגיע אמש לאיצטדיון הי"א ונתן לקבוצה לראשונה אחרי תקופה מאוד ארוכה תחושה ביתית אמיתית. גם ביום הטיפולים והפינוקים לו זכו הבוקר השחקנים בריזורט ה"דרים איילנד", שמלווה את הקבוצה כבר תקופה ארוכה, זה היה השיח בין כולם.

במועדון מכוונים כבר לשבת הקרובה ורוצים לעלות מ-2,000 צופים ביתיים שהיו אמש ל-3,000 ולשם כך יחולקו מאות הזמנות בבתי הספר בעיר כפי שנעשה גם לפני המשחק אתמול. באשדוד עבדו כדי שיגיע אתמול קהל ושחקנים הגיעו בתחילת השבוע לבתי ספר בעיר וחילקו הזמנות זוגיות לילד ולהורה. כמו כן נרשמה עירנות גדולה בקרב ילדי בתי הספר לכדורגל ומחלקת הנוער שגם הם נהנים בתחילת העונה ממנוי זוגי. ביום שלישי בערב אין גם כך פעילות בקבוצות המחלקה הצעירה ולכן ילדים ובני נוער רבים יכלו להגיע בלי שהם מפסידים אימון. "לא זכור כבר שנים שבחימום היו 1,500 אוהדים שלנו בטריבונה", אמרו הבוקר במועדון. "כשהשחקנים עלו לכר הדשא להתחמם היו כבר 1,500 אוהדים צבועים אדום וצהוב ביציעים וזה מחזה שחימם את הלב לכולם ונתן לשחקנים משהו שהם לא חוו. השחקנים כל כך נהנו אתמול ועכשיו הציפייה היא לשבת מול סכנין".

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד
רוח חדשה, גם ביציעים. אשדוד חוגגת | לירון מולדובן

למ.ס. אשדוד שני משחקים לסיום הליגה הסדירה והשתייכות בסיומם לפלייאוף העליון תלויה בהם. הקבוצה במומנטום טוב. שחקני מפתח נמצאים בכושר טוב והמטרה היא לסיים בין שש הראשונות אחרי שבמרבית חלקי העונה עד כה אשדוד הייתה שם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי