"אם חמודי כנעאן ימשיך בדרך הזו, אנחנו לא נהנה ממנו עוד הרבה זמן"

play
מוחמד כנעאן, שחקן מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן
שני בלאומית: הפועל פתח תקוה רוצה ניצחון חוץ שמיני רצוף 08:14

יואב ג'ראפי החמיא לחברו לקבוצה אחרי שמ.ס. אשדוד העפילה לחצי גמר גביע המדינה. "את מי אני רוצה לקבל בשלב הבא? במשחק נתון אנחנו יכולים לעבור כל אחת". וגם: התעוררות הקהל והכדורגל החיובי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד העפילה לחצי גמר גביע המדינה אחרי 2:4 דרמטי על הפועל פתח תקווה והיא נמצאת במרחק שני משחקים מזכייה בתואר, כאשר מקביל היא גם עקפה את בית"ר ירושלים בטבלה וניצבת במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה. שוער הקבוצה, יואב ג'ראפי, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על התהליך החיובי שמתרחש בקבוצה ובעיר.

על היריבה והעצירה שלו במצב של 2:3: "היינו יכולים להיקלע לסיטואציה בעייתית. היינו בעשרה שחקנים ואחרי עומס של משחקים, אבל אני שמח שבאמת הצלחנו לנצח ולעבור שלב מול יריבה קשה שהיא אמנם מהלאומית אבל התמודדה כמו קבוצת ליגת העל לגיטימית לגמרי. את מי אני רוצה בחצי הגמר? אין לי העדפה את מי לקבל, במשחק נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אני רוצה להגיע לגמר, לא משנה את מי אעבור בדרך לשם. נתניה?  היא בכושר מדהים".

האזינו לדברים

על הכדורגל ההתקפי והיוזם שאשדוד מציגה העונה: "ברור שלרן בן שמעון יש חלק גדול בסגנון המשחק שלנו, זה משהו שהוא עובד איתנו עליו באימונים ויש פה קבוצה מוכשרת, יש עם מה לעבוד. ברגע שיש מאמן שואהב לשחק כדורגל, ואנחנו באים לשחק כדורגל מול כל קבוצה, רואים שאנחנו נהנים מהמשחק ושומרים על הדרך גם כשהתוצאות פחות טובות. אנחנו שמחים שבמשחקים האחרונים אנחנו מצליחים גם לנצח, בתחילת העונה הלך לנו קשה עם ניצול המצבים ואיבדנו לא מעט נקודות. עכשיו אנחנו מתרכזים במטרה שלנו, שהיא העפלה לפלייאוף העליון".

על חמודי כנעאן: "נראה שאם הוא ימשיך בדרך הזו, אנחנו לא נהנה ממנו עוד הרבה זמן פה בארץ".

יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

 ג'ראפי סיכם: "אנחנו כרגע לא רצים לאליפות, זה ברור, הסגלים של הגדולות הרבה יותר עמוקים. אבל אנחנו משחקים כדורגל שכיף לראות. יש קצת התעוררות של הקהל, זה כיף וזה מאוד עוזר לנו. אנחנו מקווים למשוך כמה שיותר אוהדים למגרשים. ברור שאנחנו רוצים הרבה יותר, אבל מתחילים להגיע. אשדוד זו עיר של ספורט וגם בונים פה עכשיו אצטדיון. זה עובד לאט, אבל בסוף זה עניין של תוצאות ואם יהיו תוצאות טובות אני מאמין שיגיעו יותר. מנסים להשקיע ולעורר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי