"לא ראיתי שלשחקני ב"ש יש ארבע רגליים, הפערים לא כאלה גדולים"

play
שחקני הפועל באר שבע אור דדיה, רותם חטואל | מאור אלקסלסי
ברחה מהתחתית: בני סכנין ניצחה 1:3 את הפועל חדרה ונצמדה אליה בטבלה 05:47

אורן גולן דיבר ב-103FM לקראת המשחק נגד סגנית המוליכה (שבת החל מ-17:10, ספורט3): "באים למלחמת עולם, יכולים לקחת נקודה וגם שלוש". על מעמדו של קורצקי: "אוי ואבוי, זה לא על הפרק בכלל". האזינו

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי נתניה וכשהיא יודעת שתשחק העונה בפלייאוף התחתון, הפועל חדרה תארח מחר (שבת) את הפועל באר שבע (החל מ-17:10, ישיר בספורט3) ותקווה להשיג לפחות נקודה שתסייע לא להיגרר למאבקי התחתית. לקראת ההתמודדות, המנהל המקצועי אורן גולן דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס ליחסי הכוחות וכן למעמדו של המאמן מנחם קורצקי.

האזינו לדברים

גולן התייחס לחילופי המאמנים: "צריך להסתכל על קצב צבירת הנקודות, חמש מתוך 15 מאז שקורצקי החליף את נימני. אחרי באר שבע אנחנו פוגשים את נס ציונה ושם זה אמור להתאזן. יש לנו פער של שמונה נקודות מהתחתית ואני מקווה מאוד שנדע לשמור עליו. אנחנו לגמרי לא שאננים, ומודעים לכל מה שמתרחש".

גולן נשאל על מעמדו של קורצקי ועל המשך מאבקי התחתית: "אנחנו לא שם, אוי ואבוי, זה לא בלקסיקון שלנו. אני רוצה לקחת לפחות שלוש נקודות מהשש שנותרו עד הפלייאוף. מעמדו? אני לא רוצה לחשוב על זה בכלל, זה לא על הפרק. היה לנו משחק לא טוב בכלל נגד נתניה, אבל לא הייתי הפוך את זה למשבר. לפני כן פגשנו את סכנין. מדובר בשתי קבוצות טובות. אנחנו צריכים להסתכל על הקבוצות שבלבל שלנו, לנצח אותן ולשמור על הפער. אנחנו יותר טובים מקרית שמונה, ריינה ונס ציונה, חד משמעית. הפועל חדרה לא תרד ליגה, היא לא שם ולא קרובה לשם".

על המשחק נגד הפועל באר שבע: "אנחנו באים לעשות מלחמת עולם. עשינו את זה נהדר נגד מכבי חיפה, ונעשה את זה גם מול באר שבע. לא ראיתי שלשחקנים של באר שבע יש ארבע רגליים. הפועל חדרה יכולה להסתכל על באר שבע ולצאת עם נקודה וגם עם שלוש, הפערים לא כאלה גדולים. יהיה משחק צפוף, טקטי והגנתי, לא נבוא לתקוף גלים-גלים, אבל בכלים שלנו עם התקפות מתפרצות אנחנו נעשה את המקסימום כדי לקחת את מלוא הנקודות".

מעמדו לא על הפרק. בינתיים | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי