שומרת על השלד: מכבי נתניה מימשה את האופציה על זלאטנוביץ'

play
גם הוא חגג את העשירי שלו העונה בליגה. זלאטנוביץ' | ברני ארדוב
פלאמן גלאבוב האריך את חוזהו במכבי נתניה עד 2024 06:06

אחרי שהודיעו על הארכת חוזיהם של גלאבוב ואנו ובנוסף למו"מ עם טוומאסי, היהלומים הבטיחו את הישארותו של החלוץ הסרבי עד קיץ 2025

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה על מימוש האופציה בחוזהו של איגור זלאטנוביץ', שימשיך בקבוצה לפחות עד קיץ 2025. החלוץ הסרבי בן ה-25, שהגיע לישראל בקיץ 2021 והבקיע מאז 28 שערים בכל המסגרות, היה מחוזר בינואר האחרון על ידי הכוכב האדום בלגרד, אך בסופו של דבר לא הושגו הסכמות וכעת היהלומים הפעילו את האופציה בחוזהו כדי להבטיח את עתידו בקבוצה לפחות לשנתיים נוספות.

איגור זלאטנוביץ', שחקן מכבי נתניה
איגור זלאטנוביץ' | ברני ארדוב

בנתניה מעריכים מאוד את זלאטנוביץ', שהפך להיות שחקן מוביל בחלק הקדמי של הקבוצה. כזכור, לאחרונה הודיעו בנתניה על הארכת החוזים של הבלם פלאמן גלאבוב והקשר בוריס אנו ומסתמן שבמועדון רוצים לשמור על כל הזרים שנמצאים כעת בסגל גם לעונות הבאות, כולל פטריק טוומאסי שקיבל הצעה לחוזה חדש ומשודרג, עליו הוא אמור לחתום בקרוב.

במקביל בנתניה נערכים למשחק הליגה הקרוב נגד מ.ס.אשדוד בשבת, כאשר המאמן רן קוז'וך ייאלץ להסתדר ללא רז שלמה המוצהב, יובל שדה המורחק ואמיר ברקוביץ' שסובל מקרע בשריר המפשעה וצפוי להיעדרות של מספר שבועות. אנו, גלאבוב ועומרי גנדלמן שעלו כמחליפים במשחק האחרון נגד קרית שמונה, צפויים לשוב להרכב.