ממשיך לעונה חמישית: זיו אריה האריך את חוזהו בהפועל ירושלים

play
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים | ברני ארדוב
מוכנה למשחק העונה: שער של אנסה סידר לבאר שבע 0:1 יקר על הפועל ירושלים 06:05

לאור הצלחת הקבוצה ולקראת המשך קרבות הפלייאוף העליון, המאמן זכה להבעת אמון נוספת: "סביבת עבודה בה אני יכול להשקיע כל בוקר במה שבאמת חשוב בכדורגל"

(גודל טקסט)

זיו אריה ימשיך לעונה חמישית ברציפות בהפועל ירושלים. הבוקר (חמישי) הודיע המועדון על חתימת המאמן גם לעונת 2023/24, השלישית שלו ושל האדומים-שחורים בליגת העל מאז החזרה מהלאומית.

כזכור, אריה שגדל כמאמן במחלקות הצעירות של מכבי תל אביב, הגיע להפועל ירושלים לקראת עונת 2019/20 ורק בתום עונתו השנייה הצליחה הקבוצה לשוב לליגה הבכירה אחרי היעדרות בת 21 שנים. בעונה הראשונה שלו ושל האדומים-שחורים מהבירה, הקבוצה ניצלה מירידה בפלייאוף התחתון, והעונה כידוע הם בפלייאוף העליון ובהחלט יכולים להרשות לעצמם לפנטז על המקום הרביעי שעשוי לסדר כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה.

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה
זיו אריה | דני מרון

"במקצוע שלנו, לא הרבה פעמים אתה מוצא בית שמאפשר לך להגשים את הרעיונות שיש לך כמאמן", אמר זיו אריה אחרי החתימה על החוזה החדש, "עם הצוות האנושי והמקצועי סביבי זכיתי לסביבת עבודה כזו, בה אני יכול להשקיע כל בוקר מחדש, כבר ארבע שנים, במה שבאמת חשוב בכדורגל. אני רוצה להודות להפועל ירושלים – הקהל, העמותה, ההנהלה, והשחקנים שלי. יאללה הפועל!".

המנהל המקצועי של הפועל ירושלים, שי אהרון הוסיף: "זיו אריה הוא איש המקצוע הטוב והמתאים ביותר למועדון שלנו ולאבולוציה שהוא עובר בארבע השנים האחרונות, ועל כן אנחנו שמחים לסכם על המשך דרכו לעונה חמישית. זהו משך זמן יוצא דופן, שמבטא את האיכויות והתוצאות יוצאות הדופן של הפועל ירושלים בהדרכתו, תוך קידום שחקנים צעירים וראייה ארוכת טווח".