אספרייה: "בית"ר רוצה אותי לעוד שנתיים, אבל אני צריך לחשוב על זה"

play
דנילו אספרייה, בית"ר ירושלים | קובי אליהו
הנקמה שלה: בית"ר ירושלים גברה 1:2 על הפועל תל אביב וסיבכה אותה בתחתית 06:06

כוכב בית"ר התייחס לעתידו בריאיון בקולומביה: "אני מרגיש כאן מוערך, אבל גם בודד ואני מחוץ למדינה שלי המון זמן". על המצב הבטחוני: "לשמחתי, הפיגועים היו רחוק ממני עד עכשיו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דנילו אספרייה חווה עונה אישית נהדרת בבית"ר ירושלים. הקיצוני הקולומביאני כבש כבר 13 שערים העונה בליגה והוסיף 4 בישולים. זה לא הספיק כדי להעלות את בית"ר לפלייאוף העליון, אבל בריאיון שערך היום לתקשורת הקולומביאנית הוא מסכם עונה טובה מאוד עד כה ומדבר גם על עתידו.

"אני משחק טוב מאוד העונה", סיפר אספרייה, "כבשתי 13 שערים בליגה ואחד בגביע. אבל מבחינה קבוצתית לא הצלחנו כל כך. בית"ר היא אחד המועדונים הגדולים בישראל, אבל היו הרבה בעיות פנימיות בפתיחת העונה שהצלחנו לפתור אותן. בשנה הראשונה שלי בישראל (בבאר שבע) לא סיפקתי מספרים, למרות ששיחקתי הרבה".

שחקן הפועל תל אביב אור ישראלוב עם שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה
"היו הרבה בעיות בבית"ר בפתיחת העונה". אספרייה | דני מרון

על אוהדי בית"ר ירושלים והעתיד שלו במועדון: "האנשים כאן מאוד אוהבים אותי. המועדון רוצה אותי לעוד שנתיים, אבל אני צריך לחכות ולראות כי אני מחוץ לקולומביה כבר הרבה שנים. כאן כולם מעריכים אותי. אני מקבל את ההכרה שלי ואנשים מזהים אותי ברחוב".

על המצב הבטחוני בישראל: "כשהגעתי לישראל גרתי בבאר שבע והכול קרה בערים אחרות כמו ירושלים ותל אביב. עכשיו אני בירושלים, אבל כמעט כל הפיגועים היו בערים אחרות. למזלי לא נתקלתי בפיגועים אבל המשפחה שלי בקולומביה מודאגת. תמיד יש קונפליקט בישראל וקשה לראות איך זה ישתנה".

על הבדידות שלו בישראל: "אני חי לבד רוב הזמן. יש לי חברה שנמצאת בבולגריה. יש ימים קשים, לפעמים אתה חוזר הביתה ורוצה שמישהו יחכה לך, במיוחד אחרי שאתה מפסיד. זה קשה. לפעמים יש ימים שאין לי מה לעשות או לאן ללכת, אבל צריך להיות חזק.