סילבס: "לא הבטחנו כלום". דורה רתח: "השיפוט עזר להפועל תל אביב לנצח"

play
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אריאל שלום
ניצחון בית ראשון מאז נובמבר: הפועל ת"א גברה על נס ציונה וברחה מהתחתית 03:29

האדומים ניצחו את נס ציונה, שם זעמו על הרחקתו של אוסמן: "אין לי בעיה לרדת ליגה, אבל שזה יהיה מקצועי ולא בגלל השיפוט"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב שחררו הערב (שבת) הרבה לחץ אחרי הניצחון 1:2 על סקציה נס ציונה. האדומים התרחקו זמנית כדי 8 נקודות מהקו האדום וחזרו לנצח בבלומפילד – דבר שלא עשו מאז אמצע אוקטובר.

המאמן חיים סילבס אמר בסיום: "לא הבטחנו כלום עד שמתמטית זה לא יקרה. זה היה נראה קשה, אבל שלטנו. במחצית הראשונה הגענו למצבים שבימים פחו לחוצים אנחנו מגלגלים את הכדורים האלה לרשת, אבל החמצנו".

אלן אוז'בולט שהבקיע את השער הראשון: "היה משחק לא קל, שיחקנו נגד קבוצה ששיחקה הגנתי והיינו צריכים לכבוש כדי שהמשחק יפתח. אני שמח שהצלחתי לכבוש מהמצבים המעטים שהיו לי. אנחנו רחוקים מהבטחת ההישארות, יש עוד חמישה משחקים, אבל מה שחשוב זה שנמשיך להשתפר.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
האדומים סוף סוף חגגו בבית | אריאל שלום

המאמן המפסיד, שלומי דורה, כעס מאוד על הרחקת מוחמד אוסמן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, במצב של 0:0: "היה היום מי שעזר להפועל תל אביב לנצח. זה מאכזב, אתם עושה הכנות, מצבים נייחים, טקטיקה… אבל התמודדות עם שופטים, VAR… זה מאכזב ובסופו של דבר זה הכריע את המשחק. היה משחק שקול עד אותו רגע. אין לי בעיה לרדת ליגה, אבל שזה יהיה מקצועי ולא בגלל השיפוט. יש עוד 15 נקודות בקופה ונצטרך לקוות שזה יישאר ככה עד המשחק הבא".

גם מגן נס ציונה, עומרי בן הרוש, ביקר את השיפוט: "חייבים להאמין, להגיע לכל מגרש ולתת את המקסימום שלנו, לעבוד קשה, שום דבר לא יבוא לנו בקלות, אתם רואים – אנחנו נלחמים לא רק מול הקבוצה שמולנו. מבחינתי היה פאול שיכול היה להיות צהוב ולא צהוב, ומשום מקום הגיעה הההחלטה הזאת. לא חושב שזה מציאותי מה שקרה היום, לא פשוט להיות גם נגד קבוצה יריבה וגם נגד החלטות כאלה. גם לפני שלושה שבועות הייתה נגדי החלטה שאני לא יודע איך לקבל אותה".

צעדת אוהדי הפועל תל אביב אל ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית
אוהדי הפועל תל אביב צועדים | אריאל שלום

לאחר המשחק יצאו אוהדי הפועל תל אביב בצעדה לקראת ההפגנה "למען הדמוקרטיה ונגד ההפיכה המשטרית". בכרוז של האוהדים שקרא לכולם להצטרף לצעדה לאירוע המחאה המרכזי בקפלן כאות סולידריות עם ארגוני המחאה השונים, נכתב: "נרעיד את כל העיר".