יובאנוביץ' מחמיא ליריב: "ההישגים של בכר מדברים בעד עצמם"

play
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' | אריאל שלום
יובאנוביץ' כבש ראשון, סק חילץ נקודה: מכבי ת"א ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1 06:21

הפספוס נגד מכבי חיפה, התמיכה מאוהדי מכבי ת"א, מועמדות המאמן לכוכב האדום וההבדלים בין סרביה לישראל: החלוץ התראיין בארצו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

השער של ג'ורג'ה יובאנוביץ' נגד מכבי חיפה לא הצליח להחזיר את מכבי תל אביב למרוץ האליפות, אבל כן המשיך את העונה האישית המצוינת שרושם הסרבי. אמש (רביעי) התראיין החלוץ לתקשורת בארצו והתייחס גם למועמדות של ברק בכר לכוכב האדום בלגרד.

"הגעתי למועדון הכי גדול בישראל, שמוכר ברחבי אירופה והעולם. יש למכבי צבא גדול של אוהדים שתמכו בי גם בתקופות לא טובות, ואני מודה להם על זה. אני שמח כשאני מצליח לגמול להם בשערים", סיפר יובאנוביץ', שכבש 19 פעמים ובישל עוד 5 בכל המסגרות העונה.

על המשחק שהסתיים ב-1:1 מול האלופה שלשום, סיפר: "כבשתי בדקה ה-40, היינו קרובים לנצח ולחזור למרוץ האליפות, אבל ספגנו בדקה ה-87 וזה לא אפשר לנו לצמק את הפער לשבע נקודות מהפסגה. נצטרך להילחם עד הסוף, כמובן שלא נוותר".

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'
הוא את שלו עושה. יובאנוביץ' | אריאל שלום

על ברק בכר, שככל הנראה ידריך את הכוכב האדום בעונה הבאה, אמר החלוץ: "אני לא מכיר אותו אישית, אבל ההישגים מדברים בעד עצמם. הוא זכה בחמש אליפויות בשבע העונות האחרונות בישראל, וכעת מוביל את הטבלה. אלה העובדות. אין ספק שהוא אסטרטג מצוין, הקבוצות שלו משחקות פתוח ותמיד בגישה התקפית".

"המשחק שונה בישראל לעומת סרביה", המשיך יובאנוביץ'. "המגרשים במצב הרבה יותר טוב. במדינה שלנו, כשקבוצה קטנה משחקת מול הכוכב האדום, פרטיזן או אפילו צ'וקאריצ'קי, היא מנסה להרוג את המשחק ולגנוב כל שנייה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה
הראש אך ורק בחיפה, כרגע. בכר | מאור אלקסלסי

כוכב מכבי תל אביב, שערך הופעת בכורה בנבחרת סרביה בשנה שעברה, הוסיף: "אני מנסה להבקיע שערים בקבוצה שלי ומקווה לקבל זימון. במרץ לא הייתי בסגל, זו ההחלטה של המאמן ואני רק מנסה לעשות את המיטב ולקוות לטוב".

לסיום הסביר יובאנוביץ' מדוע הוא לא מרבה להגיע עם חבריו למשחקי קבוצת הכדורסל: "חבריי לקבוצה הולכים הרבה למשחקי מכבי תל אביב בכדורסל, אבל לי פחות יוצא, מהסיבה הפשוטה שהם בדרך כלל מתנגשים עם המשחקים של פרטיזן בלגרד ביורוליג ומבחינתי זו עדיפות עליונה. לא מזמן היה לי חופש של כמה ימים ותכננתי נסיעה, אבל ראיתי שאולימפיאקוס משחקת בבלגרד ולא רציתי לפספס את ההזדמנות להגיע. האווירה הייתה אדירה, מאוד נהניתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי