בן שמעון: "נכנסתי למגרש בזמן המשחק כי כנעאן צעק 'תעזור לי'"

play שחקני אשדוד המומים מפציעת חמודי כנעאן
שחקני אשדוד המומים מפציעת חמודי כנעאן | אריאל שלום
לא יודעת לקחת: זהבי החמיץ וכבש, 1:1 סוער למכבי תל אביב נגד מ.ס. אשדוד 03:24

מאמן מועדון ספורט אשדוד נכנס לכר בדשא בעיצומו של המשחק הסוער מול מכבי תל אביב: "זה לא היה בשביל לבזבז זמן, פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה". ג'ראפי על פציעת הקשר: "הוא נלחץ מהכאב"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מתסכל בבית מול מ.ס. אשדוד, בעוד משחק מאכזב עבור הקהל הצהוב, ששוב יוצא מתוסכל. ערן זהבי שוב היה במרכז ההתרחשויות, כאשר כבש שער יפה בדקה ה-79 בנגיחה, אבל לפני כן רשם שתי החמצות ענקיות. אקולטסה עקץ בפנדל (72) לאשדוד, ובסופו של דבר הצהובים לא ידעו לנצל את ההפסד של מכבי חיפה ועדיין רחוקים מהפסגה.

המשחק היה עצבני מאוד, גדוש בכרטיסים צהובים, ובסוף השחקנים של מכבי תל אביב זעמו על השופט ששרק לסיום – על אף שבתוספת הזמן המשחק בקושי שוחק. שחקני מכבי תל אביב אף זעמו על מוחמד כנעאן שנפצע לפני הסיום – אבל לפחות על פי צילומי הטלוויזיה והתגובה הנסערת של קשר אשדוד, בקבוצה חוששים שמדובר בפציעה קשה. כנעאן נשכב על הדשא למשך דקות ארוכות והתפתל מכאבים כשהוא אוחז בברכו, ומאמן אשדוד רן בן שמעון הסביר שנכנס לשטח המגרש כי השחקן קרא לעברו בבהלה "תעזור לי".

רן בן שמעון
רן בן שמעון | אריאל שלום

רן בן שמעון על הפציעה של כנעאן: "נכנסתי למגרש פעם ראשונה בזמן משחק כי הוא צעק לי 'תעזור לי'. זה לא היה בשביל לבזבז זמן, נקווה שהוא בסדר".

על המשחק אמר מאמן אשדוד: "מכבי היו יותר טובים, אין ספק, אבל דווקא במשחקים כאלה אפשר לנצח, כשהיריב לחוץ לנצח ומפקיר את החלק האחורי. היינו בתקופה מדהימה, ואנחנו היינו אלה שוויתרנו עליה. לשנות מומנטום זה קשה מאוד בספורט, ואני שמח על הנקודה הזאת.

"לפעמים לאונייה ולגוף גדול קשה לשנות כיוון. נהיה צריכים להוית יותר ממוקדים במרכז המגרש, ולהתכונן. אנחנו אחרי שבוע קשה. חבר טוב שלי, ניני עשור, מטבריה, איבד שני ילדים יקרים, והשבוע הכל התגמד לי בחיים".

יואב ג'רפי על כנעאן: "התגובה שלו על הדשא הלחיצה את כולם, הוא משמעותי לנו ואנחנו דואגים לו, נקווה שזה לא מה שאנחנו חושבים. הוא יעשה צילום, ונקווה. הוא קצת נלחץ מהכאב".

על המשחק: "באחד המגרשים הכי קשים בארץ, תיקו זה טוב לנו, עצרנו את כדור השלג".

חמודי כנעאן, רן בן שמעון
חמודי כנעאן, רן בן שמעון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי