בכוכב האדום בלגרד הבהירו לנציגי ברק בכר: רוצים תשובה מיידית

play
יעקב שחר / ברק בכר | מאור אלקסלסי
שוב נעצרה בטדי: מכבי חיפה ספגה בדקה ה-90 והפסידה להפועל ירושלים 03:22

במועדון הסרבי דורשים לסגור בהקדם, מאמן מכבי חיפה עשוי לשוחח עם יעקב שחר עוד לפני הבטחת האליפות. לרשותו יועמד תקציב רכש מהגבוהים בהיסטוריה של הכוכב האדום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ראשי הכוכב האדום העבירו מסר לנציגיו של ברק בכר: אנחנו רוצים תשובה סופית בזמן הקרוב. אלופת סרביה רוצה לסיים את סאגת המאמן ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה, כאשר לפי גורמים בכדורגל הסרבי, בכר אף קיבל הבטחה לתקציב רכש גבוה במיוחד וזאת בזכות ההבטחה האוטומטית של המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות.

מאמנה של מכבי חיפה רצה למשוך כמה שיותר את קבלת ההחלטה וזאת על מנת להתמקד במאבק האליפות עם קבוצתו הנוכחית, אולם לאור הדרישה החד משמעית של הכוכב האדום, בכר עשוי לשוחח עם הנשיא יעקב שחר בנושא עוד לפני שיבטיח שהצלחת תישאר בכרמל. בכר מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך המסר שקיבל מהנהלת הירוקים הוא ששכרו לא ישודרג בסכום שהוא רצה, כך שההערכה היא שהמאמן אכן יסיים את דרכו במכבי חיפה בתום העונה הזו וימשיך לתחנה הבאה בקריירה, כשגם הצוות שסביבו אמור לעזוב ביחד איתו.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר
איך זה קרה? בכר | ברני ארדוב

עוד בנושא

הרכש הראשון של ברק בכר? מיליבוייביץ' על סף חתימה בכוכב האדום
לא רק הכוכב האדום: "אולימפיאקוס מעוניינת בברק בכר"
בסרביה טוענים: בכר כבר מעורב בבניית הסגל של הכוכב האדום

כפי שכבר נכתב, הכוכב האדום בלגרד מציעה לברק בכר חוזה לשנתיים בשכר של מיליון יורו לעונה, כאשר לרשותו יועמד גם תקציב של חצי מיליון יורו להרכבת צוות אימון, ובכר צפוי לצרף אליו את ה"כוורת" ממכבי חיפה: עוזר המאמן גיא צרפתי, מאמן השוערים גיא ויזינגר ומאמן הכושר דרור שמשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי