"כלום לא סגור": לא האליפות של מכבי חיפה, ולא החוזה של ברק בכר

play
הראש אך ורק בחיפה, כרגע. בכר | מאור אלקסלסי
שוב נעצרה בטדי: מכבי חיפה ספגה בדקה ה-90 והפסידה להפועל ירושלים 03:22

בחיפה שחררו לחץ מהתיקו של באר שבע, אבל בכר הבהיר לשחקניו: חייבים להתפקס כדי לזכות באליפות. המאמן עדיין מתלבט בנוגע להצעה מהכוכב האדום, ההערכה שללא שדרוג בשכרו הוא אכן יעבור. פודגראנו יישאר אחרי סיכום עם ספציה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הרבה לחץ השתחרר במכבי חיפה אחרי התיקו של הפועל באר שבע אתמול (ראשון) מול מכבי נתניה. הירוקים חששו שהפער בצמרת יצטמטם לחמש נקודות בלבד אך בבאר שבע לא ניצלו זאת. עם זאת, למרות הפער המשמעותי בחיפה מסרבים לברך על המוגמר. "המשחק בשבת הוכיח שכלום לא סגור. אם נפסיד לאשדוד יהיו דפיקות לב ולחץ ואסור שזה יקרה", אמרו במועדון, "אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולא במה באר שבע או מכבי תל אביב עושות".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה | ברני ארדוב

מי שיחזור להרכב מול אשדוד הוא עבדולאי סק, שהיה מוצהב מול הפועל ירושלים. למרות ההפסד המאמן ברק בכר הבהיר לשחקניו שסך הכל היה מרוצה מהמחויבות והגישה אך במועדון משוכנעים שהקבוצה חייבת להרים את היכולת ביישורת האחרונה של הליגה כדי לחגוג רשמית אליפות שלישית.

במקביל למאבק האליפות בחיפה עסוקים גם בעניינים הקשורים לעונה הבאה. כידוע, בכוכב האדום דורשים מברק בכר תשובה סופית בתוך כמה ימים. המאמן מתלבט אם לקחת את ההצעה מסרביה אך ההערכה גוברת שבמצב הנוכחי וללא שדרוג משמעותי מאוד מהירוקים הוא ייענה להצעה של האלופה הסרבית. במקרה כזה שבכר ישיב שהוא אכן מעוניין לקחת את ההצעה, בכוכב האדום יפנו באופן רשמי ליעקב שחר בניסיון להגיע איתו לסיכום על שחרורו של המאמן.

מי שכן יישאר בעונה הבאה הוא סוף פודגראנו. הירוקים הגיעו עם ספציה לסיכום על רכישת כרטיס השחקן בכמיליון שקל. פודגראנו נמצא לקראת סוף השיקום ובחיפה משוכנעים שיהיה פקטור משמעותי בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי