הרכב חסר לסילבס: אוז'בולט, קנצפולסקי וביטון ייעדרו מול בני ריינה

play
אלן אוז'בולט שחקן הפועל תל אביב | אריאל שלום
הפועל ת"א נכנעה 1:0 להפועל חיפה, תורג'מן חגג בהופעת הליגה ה-100 שלו 02:43

הפועל תל אביב תחסר בשבת (16:00, ספורט4) את מלך השערים שסובל מכאבים בברך, קנצפולסקי סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי וסיים את העונה. סילבס: "נקלענו לסיטואציה שצריך להתמודד איתה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפגוש ביום שבת (16:00, ספורט4) את בני ריינה לקרב תחתית נוסף, כאשר ניצחון יקרב אותה בצורה משמעותית להבטחת עונה נוספת בליגת העל. חיים סילבס יצטרך להסתדר במשחק הזה ללא אל ים קנצפולסקי שסובל מקרע קטן בארבע ראשי ולמעשה סיים את העונה. אלן אוז'בולט סובל מכאבים בברך וייעדר גם הוא. בן ביטון עם רגישות במפשעה ויחמיץ גם הוא את המשחק, כמו גם רווה אסייג.

שחקני הפועל תל אביב, אל ים קנצפולסקי, בן ביטון, קייס גאנם, אלן אוז'בולט
היו רגעים יפים. קנצופולסקי | ברני ארדוב

חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים לבלומפילד בשבת כדי לנצח את ריינה, על אף שהם בכושר טוב. לא מזלזלים באף קבוצה ורוצים לעשות את העבודה. אני חושב שכל ניצחון שם אותך רחוק מאוד מהסכנה. אני לא יודע לעשות את החשבון, אבל זה מרחיק מהסכנה ובעיקר נותן תחושה טובה ויכולת לתקן קצת מהעונה הזאת".

המאמן הוסיף: "אני מקווה שהקבוצה מפוקסת, אנחנו עושים את המקסימום כדי שזה מה שיהיה. כולם מבינים את החשיבות של זה, נקלענו לסיטואציה שצריך לקבל אותה. למועדון כמו הפועל תל אביב זה לא מצב נוח".