"כילד אמי אמרה שכדורגל זה לא בשבילי, לא חלמתי על ליגת האלופות"

play
עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
שוב נעצרה בטדי: מכבי חיפה ספגה בדקה ה-90 והפסידה להפועל ירושלים 03:22

עלי מוחמד התראיין לאתר מכבי חיפה וסיפר על ילדותו בניז'ר: "היו לוקחים לי את הכפכפים, אמי הרביצה כשאמרתי לה שאני צריך חדשות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קשרה של מכבי חיפה, עלי מוחמד, התראיין היום (חמישי) למחלקת המדיה של המועדון כחלק מהמיזם של מחלקת המדיה "סטורי טלינג". מוחמד נשאל על ידי אוהדים שאלות והשיב, כשבין היתר דיבר על האזרוח שלו, השחקן שהכי "חופר" בחדר ההלבשה והקהל הירוק.

על החיים בישראל והאזרוח שלו אמר: "שקט לי פה, אני אוהב פה הכל, אני שמונה שנים בישראל ועכשיו אני גם ישראלי. ישראל זה המקום היחידי שיצאתי אליו מניז'ר וגאנה ואני ממש מחובר ומרגיש בבית. גם מבחינת אוכל הכי מועדף עליי זה אורז, סלמון וסלט ישראלי עם קצת לימון למעלה. טחינה? אני אוהב, זה קצת מר בהתחלה אבל זה נחמד. גם הסדרה שאני הכי אוהב לראות היא ישראלית וזה 'פאודה', השיר שאני הכי אוהב זה 'שני משוגעים' של עומר אדם". על הקהל הירוק אמר: "אני לפעמים יושב בספסל ורואה את זה מהצד ולא מאמין שזה מה שאני רואה, זה משוגע".

מוחמד אף סיפר על הימים שלו כילד בניז'ר: "יש מגרשים שיש בהם דשא ויש שכונות שלא. כשהייתי משחק במגרשים הנוחים אז הייתי מוריד כפכפים וכל הזמן היו לוקחים לי אותם, אז הייתי חוזר ואומר לאמא שלי שאיבדתי אותן וצריך חדשות. היא הייתה מרביצה לי ואומרת לי שכדורגל זה לא בשבילי".

עוד במכבי חיפה

בכר: "הכוכב האדום? הוכחנו שאנחנו יודעים לעשות את הניתוק הזה"
פיצוי על בכר? גם אשדוד תדרוש פיצוי על רן בן שמעון
בלבול: "לבכר יש אופציות מדהימות, יש לו את הכישרון והאופי לעשות זאת"

שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד מול שחקן יובנטוס ארקדיוש מיליק
עשה בית ספר לפארדס וראביו. עלי מוחמד | מאור אלקסלסי

מוחמד נשאל מי השחקן הכי מצחיק ומי השחקן הכי "חופר" בחדר ההלבשה: מוחמד אבו פאני הכי מצחיק, הוא גם קצת משוגע. הכי חופר זה בוודאות מאויס צ'יבוטה, אפילו כשהוא מדבר לאחרים ולא אליי אני אומר לו 'תירגע'. אני יודע שהוא יהרוג אותי אבל אני חייב להגיד את זה. מה שמפתיע הוא שיש שני מאויס, אחד כשהוא עם כולם ואחד כשהוא איתי לבד. כשהוא איתי זה אדם שונה, הוא שקט מאוד, כאילו הוא לא בחדר, אבל כשאנחנו עם כולם הוא עובר מאפס לאלף".

על חוויית ליגת האלופות אמר: "לפעמים אני לא מאמין שהעפלנו לליגת האלופות, במהלך המוקדמות נלחמנו כל משחק אבל להיות ממש בשלב הבתים? אפילו לא חלמתי על זה לפני. קבוצות ישראליות בדרך כלל לא מעפילות והיה מיוחד להיות חלק מזה".

לסיום סיפר מוחמד מה הוא עושה לפני משחקים: "אני משחק בנייד שלי כשמגיעים למשחקים כי לא רוצה להתמלא במחשבות על המשחק ומסביב אלא רק מה אני צריך לעשות במשחק. אז אני משחק 'קנדי קראש', זה מפקס אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי