בדרך לשיא כל הזמנים? צפו בכל 16 הבישולים של ירדן שועה העונה

play
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער | מאור אלקסלסי
רחוק אחד מהשוואת השיא של ורמוט: כל הבישולים של ירדן שועה העונה 05:56

שחקן ההתקפה שעבר לא מעט עליות ומורדות בקריירה רחוק כעת בישול אחד בלבד מהשוואת השיא של ורמוט ב-2009/10. צפו במאסטרו של בית"ר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים בוודאי קיוותה לסיים את העונה הזו בפלייאוף העליון, אך בעונה מלאת הסערות שלה יש מספר נקודות אור. אחת מהן היא ירדן שועה, שחזר בגדול לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. אמש (שבת) סיפק שני בישולים נוספים, הפעם מול סקציה נס ציונה, והוא עומד כעת על 16 בישולים העונה במסגרת הליגה – אחת פחות מהשיא שקבע גילי ורמוט ב-2009/10. לשועה נותרו שני משחקים לקבוע שיא משלו – שלושה ימים לאחר חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, תארח בית"ר ירושלים את בני ריינה. במחזור הסיום, תתארח אצל עירוני קרית שמונה.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער
| מאור אלקסלסי

עוד בליגת העל

מוכנה לגביע: בית"ר ירושלים ניצחה את סקציה נס ציונה 1:3
רגישות בשריר ליובאנוביץ': "לא ברור אם ישחק בחצי גמר הגביע"
זהבי: "היינו צריכים לכבוש שלישייה במחצית, העונה הכל הולך קשה"

"אני קצת כועס עליו כי הוא עבר אותי בשבוע שעבר", אמר אמש בסיום המשחק יוסי אבוקסיס המשועשע, כשנשאל על המבשל המצטיין שלו. "הוא עושה עונה אדירה, הוא הבין שאם הוא ימשיך לדשדש הוא יסיים את החוזה שלו ולא יהיה לו ביקוש. לפעמים שחקן מתאושש מאוחר וזה עדיף מאשר בכלל לא. הוא עשה את זה העונה. הוא צריך להיות יותר מעורב בלהבקיע, אבל בשבילי שחקן שמבשל כל כך הרבה וגם נהנה מזה – זה לא פחות חשוב מלכבוש. הוא יודע שכל הזמן בוחנים אותו והוא צריך להמשיך להתקדם".