אבישי כהן נזכר בשער מול מכבי ת"א: "צמרמורות, זה הרגיש כמו נצח"

play
שחקן בית"ר ירושלים אבישי כהן מול שחקן מכבי תל אביב דור פרץ | מאור אלקסלסי
בתום דרמת ענק: בית"ר בגמר הגביע לאחר 1:3 דרמטי על מכבי ת"א 04:49

כובש השער השלישי בניצחון בית"ר התראיין ל"רדיו ירושלים": "זו יכולה להיות עונה קסומה, קיבלתי הזדמנות לקחת את הקריירה צעד קדימה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יומיים חלפו מאז שבית"ר ירושלים הפתיעה את מכבי תל אביב וחזרה אחרי חמש שנים למעמד גמר גביע המדינה, וגיבורי הניצחון עדיין מתקשים לרדת לקרקע. כובש השער השלישי, אבישי כהן, התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" וסיפר על התחושות במבצע האישי שלו שהוביל לשער השלישי בתוספת הזמן ולחגיגות שהגיעו לאחר מכן.

"בטלוויזיה זה היה כמה שניות, אבל לי זה הרגיש כמו נצח", סיפר כהן על הדרך שלו לשער, "עד שהגעתי לשער הרגשתי כאילו אני שעה במהלך הזה. כשכבשתי, שמעתי את הקהל ורצתי לכיוונו, הרגשתי צמרמורות בגוף. לא יכול להסביר את זה, אי אפשר לתאר את התחושה הזאת למי שלא חווה. לא דמיינתי את זה ככה, במעמד הזה".

"אני לא זוכר שקיבלתי כל כך הרבה הודעות כל החיים", הודה המגן, "אני משתדל לענות לכל אחד, זה לא מובן מאליו ששולחים לי הודעות ושמחים בשבילי. עוד לא לקחנו את הגביע, אנחנו השחקנים צריכים להוריד קצת. אנשים נזכרים איפה היינו בתחילת העונה, וזו יכולה להיות עונה קסומה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
השחקנים חגגו דקות ארוכות | מאור אלקסלסי

עוד בבית"ר ירושלים

בית"ר צפויה לממש את האופציה על פריידיי. אבישי כהן יקבל שדרוג
מורוזוב עדיין נרגש: "האוהדים שלנו 'הרגו' את אוהדי מכבי תל אביב"
דהן פצוע. דגני, קריאף, עדי ושועה מחוץ לסגל מחשש לצהוב חמישי

על העונה שלו באופן אישי: "לא פתחתי טוב, אחרי שיוסי אבוקסיס נתן לי שוב את הצ'אנס הרגשתי שיש פה הזדמנות שלא תחזור, הרגשתי שזה הרגע שלי לתת את הכל כדי לקחת את הקריירה צעד קדימה. כל מה שקורה עכשיו זה בונוס, חיכיתי לרגעים האלה כל כך הרבה זמן".

לסיכום התייחס כהן למשחק מחר (18:45, ספורט3) נגד מכבי בני ריינה. לירושלמים אמנם מדובר במשחק לפרוטוקול, בו ינוחו מספר שחקנים כדי להימנע מכרטיסים צהובים שישביתו אותם מגמר הגביע, אך לתוצאת המשחק עשויות להיות השלכות משמעותיות על מאבקי הירידה. "על הנייר המשחק לא מעניין, אבל יש שחקנים שיקבלו הזדמנות", אמר כהן, "אבוקסיס אמר שזה יכול לעזור למי שיקח את ההזדמנות לקראת הגמר, שהוא יוכל להשתמש בו. מי שמכיר את אבוקסיס יודע שהוא לא אוהב להפסיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי