יישאר בבית"ר? אבישי כהן מחזיק בהצעות מהארץ ומחו"ל

play
שחקן בית"ר ירושלים אבישי כהן מול שחקן מכבי תל אביב דור פרץ | מאור אלקסלסי
בתום דרמת ענק: בית"ר בגמר הגביע לאחר 1:3 דרמטי על מכבי ת"א 04:49

בבית"ר רוצים שהמגן המסיים חוזה יישאר, גם השחקן מעדיף להישאר, אך במקביל הוא רוצה חוזה עם שידרוג כלכלי משמעותי. במועדון אופטימיים ואומרים: "מגיע לאבישי שידרוג. יהיה קיץ ארוך, אם כמעט כל מי שנרצה יישאר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים החלו לעבוד על העונה הבאה, אך ימתינו לשיחות עם מרבית השחקנים עד לאחר גמר הגביע – גם מתוך רצון להימנע ממתיחות מיותרת מפערים במו"מ ואי הסכמות. יחד עם זאת, במועדון רוצים לראות שחקנים כמו אוראל דגני, אופיר קריאף ואבישי כהן ממשיכים, אך הדברים תלויים במו"מ הכספי.

במקרה של אבישי כהן לדוגמה, שמשחק בקבוצה העונה תמורת שכר של 15 אלף שקל לחודש, היכולת הטובה שלו בחודשיים האחרונים בכלל ובחצי גמר הגביע בפרט הביאה לכך שהוא זוכה להצעות מקבוצות בליגת העל, כולל קבוצה בכירה, וגם בהתעניינות מחו"ל. השחקן עצמו מעדיף באופן חד משמעי להישאר בבית"ר אך מנגד הוא כבר בן 28, התחתן לאחרונה ובקרוב יהיה אבא, כך שהוא רוצה לקבל את חוזה משמעותי לשנים הבאות.

שחקן בית"ר ירושלים אבישי כהן מול שחקן מכבי תל אביב דור פרץ
שחקן בית"ר ירושלים אבישי כהן מול שחקן מכבי תל אביב דור פרץ | מאור אלקסלסי

בשלב הזה השחקן שם את הכל בצד ומתרכז בגמר הגביע, כאשר כבר עתה ברור כי צפוי לבית"ר קיץ ארוך במו"מ מול שחקנים, במיוחד כאשר במקביל ישנה אי ודאות לגבי הישארות שלושת שחקני ההתקפה – אספרייה, שועה וניקולאסקו, ובמועדון אומרים: "יש קיץ ארוך, אנחנו מתחילים בזמן, לאט לאט נבנה את הפאזל, כמעט כל השחקנים שאנחנו רוצים יישארו כאן".

לאחר שאתמול עלתה הקבוצה בהרכב משני, במחזור הסיום בשבוע הבא בקרית שמונה ירצו יוסי אבוקסיס וגל כהן לרוץ עם ההרכב שיפתח בגמר הגביע, היום ולאחר מכן הקבוצה תהיה ללא משחקים במשך עשרה ימים עד המפגש עם נתניה, שכן תהיה במסגרת בשל משחקי הפלייאוף העליון שיימשכו שני מחזורים מעבר לפלייאוף התחתון, כאשר ייתכן והקבוצה תחפש יריבת אימון למשחק במהלך התקופה שעד לגמר הגביע.