הערעור של ק"ש התקבל חלקית, שרצקי: "ביהמ"ש עוזר לי לעזוב את הכדורגל"

play
כבוד גדול. איזי שרצקי | יוסי ציפקיס
שער אדיר במספרת לא הספיק לקרית שמונה, שירדה ללאומית 03:54

המועדון יצטרך לשלם לרשות המיסים כ-20 מיליון שקל. הבעלים: "זה מסייע להחלטה שלי לעזוב. אני בא לעזור וזו התשובה מהמדינה"

(גודל טקסט)

אם לא די בירידת הליגה, בעירוני קרית שמונה ספגו מכה כואבת כאשר הערעור של המועדון נגד רשות המיסים התקבל רק בחלקו. המשמעות היא שהמועדון יצטרך לשלם סכום גבוה לרשות המיסים. הערעור התקיים בבית המשפט העליון אל מול שלושה שופטים ועסק כזכור בדרישת רשות המיסים לשלם קנסות והחזרים עבור שחקנים ומאמנים שלטענת הרשות לא היו זכאים להקלות מס בגלל שמרכז חייהם לא היה בקרית שמונה.

מי שמאוכזב מאוד מהפסיקה של בית המשפט העליון הוא הבעלים איזי שרצקי, שבשלב זה ממשיך בהתעקשות שלו לעזוב את הקבוצה הבוגרת ולהמשיך לתמוך רק בנוער. כזכור, כבר לפני כשבועיים שרצקי הודיע לראש עיריית קרית שמונה שהוא מחזיר את הקבוצה הבוגרת לניהול העירייה. ההחלטה של בית המשפט העליון גורמת לקושי בניסיון לשכנע את שרצקי לחזור בו.

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי
בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי | שלומי גבאי

עוד בנושא

בעקבות הירידה: שבירו ומורגן יימכרו, חבשי יעזוב וגם שכר לא ימשיך
קרית שמונה ירדה ללאומית עם 2:2 מול הפועל תל אביב, שהבטיחה הישארות

בערעור החליטו בבית המשפםט העליון לקצץ את הקנסות שהושתו על קרית שמונה ב-70 אחוז, אך לדברי אנשי המועדון שרצקי עדיין יצטרך לשלם סכום המוערך בכ-20 מיליון שקלים לרשות המיסים. שרצקי הבהיר שישלם את כל הפסיקה למס הכנסה אך לדבריו ההחלטה של בית המשפט העליון זירזה את ההחלטה שלו לעזוב את המועדון והוא לא יחזור בו.

שניים מהשחקנים שעמדו במרכז הערעור היו אחמד עאבד וסלאח חסארמה כאשר הערעור שלהם בנוגע להחזרי מס לא התקבלו ואילו הערעור של המועדון עצמו התקבל חלקית.

שרצקי אישר את הידיעה לוואלה! ספורט ואמר: "אני לא מעורב יותר, הקבוצה עברה חזרה לעירייה. אני מממן רק את הנוער, לי נמאס מכדורגל. במשפט עם מס הכנסה הפסדתי גם בערעור למרות שלא צריך לשלם להם כלום. הם עזרו לי להחליט לעזוב את הכדורגל בקריה סופית. אני בא לעזור וזו התשובה מהמדינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי