קראנקה המשיך להתעקש: "אני אאמן פה בעונה הבאה, יודע מה צריך לעשות"

play
קראנקה | מאור אלקסלסי
חזיזה וסבע מחקו שער אדיר של קניקובסקי, 1:3 נהדר למכבי חיפה על מכבי ת"א 04:08

מאמן מכבי ת"א שוב הפסיד ושוב הצהיר: "השחקנים עשו הכל, אז אי אפשר לדבר על כישלון. טעות אחת עלתה לנו ביוקר היום"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לפרקים, נדמה היה שמכבי תל אביב תפתח מחדש את מאבק האליפות הערב (שני). הצהובים הובילו על מכבי חיפה 0:1 בסמי עופר משער יפה של גבי קניקובסקי (14), אולם שגיאה גדולה של דרק לוקאסן ודניאל פרף אפשרה לדולב חזיזה להשוות (38). בהמשך דאג דיא סבע להפוך (50) ולסגור עניין בדרך ל-1:3, בסיוע אנדרה ז'ראלדש (62). המשמעות: גם המקום השני כבר לא אפשרי עבור אייטור קראנקה ושחקניו בעונה המאכזבת הזו.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב
קראנקה | מאור אלקסלסי

עוד בליגת העל

לא רק אירועי טרנר: חגיגת העמדות לדין ברביעי, אפילו אשדוד זומנה
מנכ"ל בני סכנין עוזב: "אמשיך לתמוך כחבר עמותה וכאוהד נאמן"
גם ינון אליהו ומחמוד ג'אבר יעמדו לדין בעקבות אירועי טרנר
הערעור של ק"ש התקבל חלקית, שרצקי: "ביהמ"ש עוזר לי לעזוב את הכדורגל"

"כבשנו, היו לנו הזדמנויות לכבוש את השני והשלישי, אבל טעות אחת עלתה לנו ביוקר", סיכם אייטור קראנקה. "זה היה שבוע קשה, הפסדנו כאן גם לפני כמה שבועות. שיחקנו עד הסוף". כשנשאל האם היה מוטב לפתוח עם שני חלוצים, השיב: "לא, אני מקבל את ההחלטות – לפעמים אני צודק, לפעמים אני טועה. השחקנים עשו הכל".

על העונה הבאה אמר המאמן: "אני לא יודע מה חסר, אבל אנחנו יודעים מה צריך לעשות בעתיד וזה מה שחשוב. העבר הוא העבר. כישלון? השחקנים עשו הכל, אז אי אפשר לדבר על כישלון. אנחנו יודעים מה צריך לעשות בעונה הבאה, אבל אני לא רוצה לדבר על זה. אני אהיה המאמן בעונה הבאה".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב
שרן ייני | מאור אלקסלסי

שרן ייני הוסיף: "מכבי תל אביב זה מועדון גדול, מפואר, עם כל כך הרבה תארים. אנחנו מאוכזבים, אין מילה אחרת, לכולם יש אחריות – מלמטה עד למעלה, מהשחקנים ועד ההנהלה, כולנו יודעים. לא נתבייש לדבר ולעורר כדי שנעשה עונה ראויה למכבי תל אביב בעונה הבאה. יש הרבה דברים שצריך לתקן, לא אדבר על זה עכשיו. מכבי חיפה היתה עדיפה והגיע לה לנצח, הם עשו עונה טובה ומגיע להם לזכות באליפות, אני מניח שזה מה שיקרה. כל הכבוד להם. אכפת לנו מהמועדון הזה, רוצים להביא את הקהל לאן שמכבי תל אביב ראויה".