"הייתה להפועל ת"א משימה אחת וסילבס עמד בה". איינבינדר בדרך החוצה?

play
דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי
שתי קורות והצלת ענק של לבקוביץ': הפועל חדרה והפועל תל אביב נפרדו בתיקו 06:02

במועדון חיזקו את דבריו של סילבס ואמרו: "מהנקודה שהתחיל לא הייתה לו דרך לייצר הצלחה". הקשר הוותיק מחזיק בהצעות ועשוי לעזוב

(גודל טקסט)
מחזור 33
19:00
13/05/2023

הפועל חדרה

      0
      :
      0

          הפועל תל אביב

          הפועל חדרה

          הפועל חדרה תארח מחר את הפועל תל אביב למשחק סיום העונה שיהיה כמובן לפרוטוקול בלבד. זאת אחרי ששתי הקבוצות הבטיחו את הישארותן בליגה כבר בשבוע שעבר. בהפסקות המחצית של משחקי שתי הקבוצות הללו במחזור הקודם, עוד היה נדמה שהקרב מחר יהיה מלחמת הישרדות של ממש, אך כאמור בסופו של דבר שני המאמנים ושחקני הקבוצה יגיעו רגועים ונטולי לחץ.

          מאמן חדרה ניסו אביטן, שיאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה, צפוי לערוך מחר שינויים בהרכב כאשר לא מעט שחקנים צעירים יקבלו דקות משחק מול האדומים.

          "לשמחתי הגענו לסיטואציה שחלמנו עליה, שהמשחק מחר יהיה לפרוטוקול בלבד", אמר אביטן לקראת המשחק. "כמובן שנשתדל לשלב שחקנים, שמטבע הדברים שיחקו פחות במהלך העונה. יחד עם זאת כל ניצחון בפלייאוף שווה כסף, וננסה לעשות הכל כדי לסיים עונה קשה בטעם טוב עם ניצחון, גם למען האוהדים שיגיעו למשחק האחרון. 100 אחוזי הצלחה שלי? הכי לא מעניין", הוסיף המאמן.

          ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה
          ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה | מאור אלקסלסי

          הפועל תל אביב

          משחק סיום העונה של הפועל תל אביב מול חדרה היה יכול להיות קרב הישרדות עבור האדומים. אלא שהשוויון נגד קרית שמונה במחזור הקודם משער עצמי אומלל של בן שבת, הציל את האדומים שיגיעו למשחק הזה רגועים לגמרי.

          חיים סילבס אמור לתת דקות לכאלה שפחות זכו לקרדיט העונה, אך בכל מקרה המאמן רוצה לסיים את העונה בכבוד ודיבר עם השחקנים על החשיבות להגיע רציניים ומפוקסים למשחק ולסיים את העונה עם ניצחון. אנטואן קונטה המורחק כבר עזב את הארץ ואילו בן ביטון המוצהב ייעדר גם הוא. סילבס פתח אתמול את הלב במסיבת העיתונאים וביקש לשים על השולחן את נתוני הפתיחה שהיו לו בהפועל תל אביב והקושי לשרוד בליגה. במועדון דווקא חיזקו את המאמן ואמרו: "הייתה משימה אחת וחיים עמד בה, לא הייתה לו דרך לייצר הצלחה מהנקודה שבה הגיע, כמות הטעויות שנעשתה כאן השנה עוד לפני סילבס לא מתרחשת במועדונים אחרים בעשר שנים".

          סילבס פירגן במסע"ת גם לקפטן דן איינבינדר, על המנהיגות ועונת השיא בקריירה, אך הקשר עדיין ללא חוזה לעונה הבאה, כאשר סוכנו אבי נמני נמצא בשיחות עם מספר קבוצות, ביניהן הפועל חיפה. בהפועל תל אביב אמרו אתמול כי הקפטן מאוד מוערך וכי הם אמורים לשבת בקרוב עם הקשר וסוכנו על חוזה חדש, אך לא ברור מה יציעו במועדון ובאם הקשר יישאר בחוזה חדש.

          חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב
          יכול לנשום לרווחה. חיים סילבס | אריאל שלום

          טריוויה

          * המאזן ב-27 מפגשים בליגה הראשונה: 4:12 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 11 תוצאות תיקו.

          * בשלושת העימותים האחרונים לא הצליחה הפועל תל אביב למצוא את הרשת: הפסד ביתי 1:0 בסיבוב השני בעונה שעברה ופעמיים 0:0 העונה.

          * הפועל חדרה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב במשחק החזרה שלה לליגה הבכירה, באוגוסט 2018. מאז אירחה אותה עוד חמש פעמים ורשמה שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

          * חדרה השיגה במחזור הקודם את ניצחונה הראשון בפלייאוף (הקבוצה האחרונה שעשתה זאת), אבל לא שמרה על שער נקי כבר 10 מחזורים ברצף – מאז ה-0:0 מול הפועל תל אביב בבלומפילד.

          * חיים סילבס רשם חמישה הפסדים בשמונה משחקים כמאמן מול הפועל חדרה. הניצחון היחיד היה 0:1 עם בני סכנין בעונה שעברה ופרט לכך היה לו גם 0:0 עם הפועל חיפה בדצמבר 2020 ותיקו מאופס גם עם הפועל תל אביב במפגש האחרון.

          הרכבי הקבוצות

          שופט: גל לויאיצטדיון: נתניה חדש
                ספסל מחליפים:
                        ספסל מחליפים:

                          משחקי המחזור:

                          שבת, 16:45: סקציה נס ציונה – בני סכנין
                          שבת, 19:00: הפועל חדרה – הפועל תל אביב (ספורט3)
                          שבת, 19:00: מכבי בני ריינה – הפועל חיפה
                          שבת, 19:10: עירוני קרית שמונה – בית"ר ירושלים (ספורט4)

                          ראשון, 20:15: הפועל ירושלים – מ.ס. אשדוד (ספורט4)

                          שני, 20:30: מכבי נתניה – מכבי חיפה
                          שני, 20:30: מכבי תל אביב – הפועל באר שבע (ספורט3)