מכבי תל אביב מתעניינת בדיאנדרה ידלין היהודי

play
דיאנדרה ידלין, שחקן נבחרת ארצות הברית | GettyImages, Erin Chang/USSF
חזיזה וסבע מחקו שער אדיר של קניקובסקי, 1:3 נהדר למכבי חיפה על מכבי ת"א 04:08

הצהובים שזקוקים לשדרוג בהגנה מעוניינים בשחקן נבחרת ארצות הברית ואינטר מיאמי. שכרו של בן ה-29 עשוי להגיע ל-600 אלף דולר נטו, יסכים להגיע לישראל כמחליף של ז'ראלדש?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתעניינת בצירופו של דיאנדרה ידלין, המגן היהודי של אינטר מיאמי. בעבר ניסו הצהובים לצרף את השחקן בעל הפרופיל הגבוה, אך הוא לא התעניין בהגעה לליגה בישראל, שכן שיחק בניוקאסל ובגלאטסראיי והיה המגן הימני של נבחרת ארצות הברית.

כעת משחק ידלין בן ה-29 באינטר מיאמי, קבוצתו של דייויד בקהאם, אבל כדי לצרף אותו תצטרך מכבי תל אביב לנהל משא ומתן על רכישת הכרטיס שלו מאחר שחוזהו בתוקף לעוד שנתיים. שכרו של ידלין יכול להגיע ל-600 אלף דולר נטו וזה לא סכום שמכבי תל אביב לא יודעת לשלם, אך כאמור מדובר בשלב הזה רק בהתעניינות מבחינת הצהובים שצריכים להשתדרג בעמדת המגנים לעונה הבאה.

בצד הימני מסיימים חוזים אנדרה ז'ראלדש ומאור קנדיל. הפורטוגלי יעזוב בוודאות ועל קנדיל עוד צריכים במכבי תל אביב לחשוב. ידלין היהודי יכול לפתור למכבי תל אביב כאב ראש גדול, בטח כשהיא משוועת לעוד שחקנים זרים, אך כאמור זו עסקה מאוד מורכבת שדרושה כמובן תחילה את הסכמת השחקן שנמצא במיאמי וספק אם בכלל ירצה להגיע לישראל.

דיאנדרה ידלין, שחקן אינטר מיאמי
מה-MLS לליגת העל? ידלין במדי אינטר מיאמי | רויטרס

עוד במכבי תל אביב

אוהד מכבי חיפה שנהם לפארפה גיאגון נתפס ויורחק לצמיתות
פרוייקט מנספורד: אחרי הכישלון, 18 שחקנים חתומים לעונה נוספת
צעד אמיץ: על ההתפטרות של ברק יצחקי ממכבי תל אביב

בתוך כך בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק הבית האחרון של העונה מחרתיים מול הפועל באר שבע. מכבי תל אביב תחסר את פארפה גייאגון המורחק, אנדרה ז'ראלדש המוצהב והפצועים ערן זהבי, אנריק סבוריט ושחר פיבן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי