רוני לוי: "לפנינו קיץ קשה. לא תהיה מהפכה, יהיו הרבה שינויים"

play
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה | קובי אליהו
סיימה את העונה בסטייל: הפועל חיפה הביסה 0:4 את מכבי בני ריינה 06:03

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-0:4 על בני ריינה: "נעבוד על בניית קבוצה אטרקטיבית ומצליחה". שרון מימר על עתידו: "זה עדיין לא סגור. הייתה עונה שהיא חלום"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה היא אחת מאכזבות העונה, אבל מבחינתה לפחות סיימה את 2022/23 עם 0:4 מוחץ על בני ריינה, ניצחון שבזכותו היא גם סיימה את הפלייאוף התחתון במקום הראשון.

אחרי המשחק הודה המאמן רוני לוי: "היה לנו 0:3 עד עכשיו, אז כן, זה הניצחון הכי גדול שלי בהפועל חיפה וזה כיף לנצח את הליגה עם ניצחון. אנחנו יוצאים לפגרה עם טעם טוב ובידיעה שיש לנו עוד הרבה מה לשפר ומה לתקן".

דור מלול, הפועל חיפה
רוצה להישאר בהפועל חיפה. דור מלול | קובי אליהו

לוי גם נשאל על עתידו של גידי קאניוק ועל השינויים הצפויים בסגל: "יש לנו תכניות לעונה הבאה ואני לא רוצה לדבר על זה כרגע. להפועל חיפה היה בשנים האחרונות שלד טוב מאוד, אבל מסיבות כאלו ואחרות חלקו יתחלף. אנחנו עובדים יום-יום כדי למצוא פתרונות ולפנינו קיץ קשה מאוד. אני לא חושב שהמילה היא מהפכה בסגל, אבל כן יהיו הרבה שינויים, חלקם טבעיים, חלקם מתבקשים ונדרשים. יהיה קיץ ארוך. התכניות שלי לחופש? מחר אצפה בארסנל נגד ברייטון, אחר כך ביחד עם יואב והצוות המקצועי נעבוד על בניית קבוצה אטרקטיבית ומצליחה".

דור מלול, הקפטן שגם הבקיע את השער הרביעי והאחרון, נשאל על עתידו גם כן והבהיר: "אני מאוד מקווה שזה לא המשחק האחרון שלי בהפועל חיפה. היו שאיפות להגיע לפלייאוף העליון, אבל עברנו המון רכבות הרים ומהמורות רציניות. הייתה לנו התחלת עונה מאוד לא טובה שהקשתה עלינו לחזור, אבל הצלחנו להשיג כמה ניצחונות משמעותיים לאורך העונה ולייצב את עצמנו. לא הגיע לנו פלייאוף עליון, לא היינו מספיק טובים בשביל זה, אבל בפלייאוף התחתון עשינו בסך הכל פלייאוף טוב ולפחות במשימה הזו עמדנו".

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה
שרון מימר | קובי אליהו

מנגד, שרון מימר לא רצה לסיים כך את העונה אחרי ההישארות ההירואית של בני ריינה בליגה: "במחצית הראשונה שלטנו והגענו לאיזורים המסוכנים כמו שלא הגענו הרבה זמן, אבל עשינו פעולות לא נכון וספגנו במתפרצות, שערים דיי נאיביים ושטותיים. אולי יש מחיר לשינויים ולירידת המתח אחרי עונה גדולה, עונה שהיא חלום. יש בליגת העל קבוצות עם יתרונות עצומים עלינו".

על עתידו שלו ושל בני ריינה: "הייתה שיחה טובה לי ולסעיד (בסול, הבעלים), יש התקדמות וזה עדיין לא סגור. אחרי שאסגור את התנאים אהיה יותר מפורט, אבל צריך לזכור שריינה בונה את עצמה, זו קבוצה שעלתה ליגות והיא צריכה לבנות את עצמה כמועדון, להאמין בעצמה ולעבוד נכון ולעשות את הדברים הנכונים כפי שהיה השנה. אפשר בעונה הבאה לעשות דברים שהם מעבר להישארות".

שלומי אזולאי היה עצבני ואמר: "זו דרך כואבת לסיים את העונה, אני עצבני. יש ירידת מתח אחרי שנשארנו בליגה בשבוע שעבר וזה מאכזב אותי. אני לא חוויתי ירידת מתח, אבל כפי שראיתם זה היה קטסטרופה – הגענו למצבים והכדור לא נכנס, אצלם נכנס. בשורה התחתונה המטרה הייתה להשאיר את הקבוצה בליגה והשגנו אותה. בעונה הבאה אני בריינה".