גיא בדש מועמד להפועל באר שבע. שאפי לא ימשיך

play
ביעד הבא, באר שבע? גיא בדש | ברני ארדוב
הקרב על הסגנות נפתח: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את הפועל באר שבע 06:06

אחרי העונה הנהדרת של בדש בהפועל ירושלים, בבאר שבע מעוניינים שימלא את המשבצת של סוליימאנוב, למרות ההערכה המקצועית כלפיו. בדש בוחן את ההצעות לאור ההתעניינות בו מצד המועדונים הגדולים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מעוניינת לצרף את גיא בדש מהפועל ירושלים למשבצת שיפנה שאפי סוליימאנוב. במועדון רוצים את הקשר שבהמשך החודש יחגוג 29, אחרי שעשה עונה נהדרת במדי הפועל ירושלים ובמהלכה הגיע גם לנבחרת ישראל. בדש, שהגיע להפועל ירושלים לפני שלוש עונות, סיים חוזה ועל אף שקיבל כבר הצעה מהפועל ירושלים וגם מחו"ל, הוא לא ממהר לחתום וממתין להתפתחויות לאור ההתעניינות בו מצד המועדונים הגדולים.

שחקן הפועל ירושלים גיא בדש
הפועל ירושלים לא מוותרת עליו. גיא בדש | דני מרון

עוד בנושא

ברדה: "יש שחקנים שאכזבו אותי, לא יכול לעבור על זה לסדר היום"
גלזר אחרי התבוסה: "הייתה בעיית מחויבות שלא מתאימה לנו"
הפועל באר שבע שוקלת להחזיר את דוידזאדה. טיבי יקבל חוזה חדש

שאפי סוליימאנוב שחקן הפועל באר שבע בחימום
כישרוני אך בעייתי. שאפי | מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע רוצים את קשר הכנף על חשבון שאפי סוליימאנוב שלא ימשיך בקבוצה. אף שאתמול התראיין הסוכן שלו ברוסיה וטען שהפועל באר שבע רוצה אותו ומעוניינת לממש את האופציה שיש לה, אין כוונה במועדון להמשיך עם השחקן, על אף שיש הערכה מקצועית גדולה אליו. סוליימאנוב חזר פחות טוב אחרי פגרת המונדיאל, כדי לממש את החוזה איתו צריך לרכוש את כרטיסו מקרסנודאר והוא גם סוחב עונש הרחקה ממושך לעונה הבאה בשל אירועי טרנר, מה שהופך אותו לפחות אטרקטיבי.

חשוב להדגיש שהפועל באר שבע תחזיר לשורותיה את יוני סטויאנוב שהושאל לסקציה נס ציונה ואחרי שעשה עונה אישית טובה, ישחק בעונה הבאה בהפועל באר שבע שרכשה את כרטיסו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי