גיא מלמד חתם לשנתיים בהפועל חיפה. גם מקסים פלקושצ'נקו מועמד

play
תחנה חדשה בקריירה. גיא מלמד | מאור אלקסלסי
סיימה את העונה בסטייל: הפועל חיפה הביסה 0:4 את מכבי בני ריינה 06:03

הצהרת כוונות של החיפאים: החלוץ בן ה-30 מגיע אחרי עונה של 12 שערי ליגה בבני סכנין. מאמצים להשאיר את אלחמיד ויוספי, תורג'מן מבוקש בהפועל פתח תקוה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה בישרה היום (רביעי) על ההחתמה הראשונה שלה לעונה הבאה, ובהחלט אפשר לקבוע שמדובר בהצהרת כוונות: החלוץ גיא מלמד חתם לשנתיים במועדון. מלמד בן ה-30 מגיע לקבוצה של רוני לוי אחרי שתי עונות בשורות בני סכנין, כאשר בזו שהסתיימה זה עתה הוא כבש 12 שערי ליגה ו-15 שערים בכל המסגרות, ב-31 הופעות. עד כה כבש במהלך הקריירה 63 שערים בליגת העל, מהם 38 בארבע העונות האחרונות, ובנוסף הבקיע חמישה שערים בפרמיירשיפ הסקוטית במדי סט. ג'ונסטון, לה עזר לזכות בגביע ובגביע הליגה.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ, שניהל את המשא ומתן עם סוכנו של השחקן, גלעד קצב, אמר: "אנו שמחים לבשר על החתמה ראשונה לעונה הקרובה. גיא חלוץ נהדר שיעזור לנו וכמות השערים שכבש לאורך הקריירה מדברת בעד עצמה. אנו ממשיכים לעבוד יחד עם הצוות בבניית סגל איכותי לעונה הקרובה".

שחקן בני סכנין גיא מלמד
תחנה חדשה בקריירה. גיא מלמד | מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

מכבי חיפה במגעים מתקדמים עם ג'וש כהן על הארכת חוזהו בשנתיים
גיא בדש מועמד להפועל באר שבע. שאפי לא ימשיך
סימן נוסף להישארותו של קראנקה? מכבי תל אביב תצא למחנה בספרד

בתוך כך, שחקן נוסף שמועמד לחזק את הפועל חיפה הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שגדל במועדון. בנוסף, נמשכים הניסיונות להשאיר לעונה נוספת את חאתם עבד אלחמיד ותומר יוספי.

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא החלוץ אלון תורג'מן, ושתיים מהמתעניינות העיקריות בשירותיו הן בני סכנין והפועל פתח תקוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי