"אשמח מאוד שמכירה שלי תעזור לבית"ר ירושלים"

play
ליוואי גרסיה חוגג אליפות עם א.א.ק אתונה | באדיבות המצולמים, אינסטגרם
ניצחון ביתי ראשון העונה: קרית שמונה נפרדה מליגת העל עם 2:3 על בית"ר 05:17

ליוואי גרסיה מועמד לשחקן העונה ביוון אחרי שזכה באליפות עם א.א.ק אתונה ("פעם ראשונה שלי"), זוכה להצעות מליגות בכירות באירופה ("שואף לקבוצה עם פרויקט בריא בליגה גדולה") ומבין את חשיבותו הכלכלית לאקסית: "זו תהיה עסקה טובה לכל הצדדים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

א.א.ק אתונה זכתה השבוע באליפות יוון כשהשחקן הכי משמעותי שלה בדרך אל התואר היה אקס עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים ליוואי גארסיה, שסיים את העונה עם 18 שערים ושבעה בישולים ב-36 הופעות בכל המסגרות, ולפניו אפשרות להשלים דאבל אם יוביל את קבוצתו לניצחון בגמר הגביע נגד פאוק סלוניקי ביום רביעי הבא.

"זאת הפעם ראשונה שאני זוכה באליפות, והעובדה שהייתי כל כך דומיננטי משמחת אותי מאוד", מספר גרסיה לוואלה! ספורט מביתו ביוון. "החגיגות כאן מטורפות ולא נגמרות, אלה שמחה וטירוף שלא ראיתי, עשיתי כל כך טוב לכל כך הרבה אנשים, וזה הגיע לנו. אנחנו עם תקציב נמוך משמעותית מקבוצות כמו אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, והצלחנו לעבור אותן ולעשות את זה".

הקשר הטרינידדי ממשיך: "המאמן שלנו מתיאס אלמיידה (שחקן נבחרת ארגנטינה, אינטר ולאציו לשעבר) הוא הסיבה להצלחת הקבוצה, הוא הצליח לחבר את כולם. אני שיחקתי רוב העונה כחלוץ, למדתי לשחק עם הגב לשער, לעשות תנועה נכונה. יש לי עוד מה ללמוד, אבל לעונה הזאת זה הספיק כדי לזכות באליפות. המאמן דחף אותי ונתן לי המון ביטחון גם כשלא הלך לי, חיזק אותי וזה עזר לי מאוד. אגב, גם בישראל, לפני שעזבתי, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה אמרו לי בבית"ר ירושלים שהם מתכוונים לשחק איתי כאחד משני חלוצים, אבל בגלל המצב הכלכלי של המועדון נאלצתי לעזוב".

שחקן א.א.ק אתונה ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | אימג'בנק GettyImages, Patrick Goosen/BSR Agency

עוד כדורגל ישראלי

שבחים לפיירו שהצטיין במקביל לאשפוז בנו, גרשון סיכם לעוד עונה
בנפיקה רוצה את דור תורג'מן, מכבי תל אביב במאמץ להחתימו
אזלו הכרטיסים לאוהדי בית"ר לגמר, פריידיי נטש את האימון

אתה יודע שקרית שמונה ירדה לליגה הלאומית?

"כן, אני מעודכן. עצוב לי בשבילם, המועדון הוא החיים של האנשים שם. אנשים משם גם שלחו לי הודעות אחרי שזכינו, וכמובן גם מבית"ר ירושלים, אוהדים ושחקנים כמו עלי מוחמד, טל בן חיים ועובדים במועדון, כולם שמחו בשבילי. גם במהלך השנה עקבו אחריי ושלחו לי הודעות, אני רוצה לבוא לביקור בישראל בקרוב ולראות את כולם".

התעדכנת גם בהעפלה של בית"ר לגמר הגביע?

"כן, אני מאוד מקווה שגם אני וגם הם נזכה. אני מבין שהאוהדים בטירוף ורוצים את התואר הזה, מגיע להם אחרי כל השנים הקשות שהם עוברים עם המועדון. הם תומכים ומלווים ולא רואים הרבה נחת. גמר הגביע הוא הזדמנות טובה לעשות להם טוב".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס עם ברק אברמוב, כפיר אדרי
בית"ר ירושלים מקווה שהאקס שלה יימכר בסכום גבוה. המאמן יוסי אבוקסיס עם הבעלים ברק אברמוב והמנכ"ל כפיר אדרי | דני מרון

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

"נראה בקיץ. תמיד אמרתי שהחלום שלי הוא להיות באחת מחמש הליגות הגדולות, בפרוייקט בריא, לא משנה איזו קבוצה, ואני מאמין שאגשים את זה. יש הצעות מהליגות הבכירות, אבל יש לי חוזה בא.א.ק והדברים ייעשו בהחלטה משותפת איתם ובהתאם לרצונות שלהם. אני מכבד את החוזה שלי. ברור לי שאחרי שנה כזאת, עם מספרים כאלה, זאת ההזדמנות שלי להתקדם ויש לי את האנשים שמתעסקים בזה, אבל מבחינתי אני שחקן א.א.ק תחת חוזה, אלא אם יאמרו לי אחרת".

בבית"ר ירושלים מחכים שתימכר בהרבה כסף.

"כן, ברור. אני יודע שמכירה שלי תעזור מאוד לבית"ר בגלל האחוזים שיש לה על הכרטיס שלי. אם אמכר בסכום גבוה זאת תהיה עסקה טובה לכל הצצדים – לא.א.ק, לי ולבית"ר שנמצאת במצב כלכלי לא טוב וצריכה את הכסף. אני מאוד אשמח שזה יעזור לה והיא תוכל להתייצב כלכלית, אני לא שוכח איפה הייתי בדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי