בסרביה תהו לגבי בכר, פשיץ': "הוא יתאקלם במהרה, לא תהיה בעיה"

play
אלכסנדר פשיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד מול דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
בפעם השלישית ברציפות: מכבי חיפה זכתה באליפות לאחר 1:5 מוחץ בנתניה 06:31

בתקשורת נטען כי הישראלי "יזדקק לזמן והשקעה", אקס מכבי ת"א אופטימי וגם אקס קרית שמונה דיבוייביץ': "הוא מאמן מצוין"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בסרביה יודעים: כדי להצדיק את ההימור עליו, ברק בכר יצטרך לספק קבלות קודם כל בזירה האירופית. "בכר לא מגיע לבלגרד כדי לקחת אליפות בסרביה. זה כבר מובן מאליו. המטרה הברורה שלו הוא לקחת את המועדון צעד קדימה באירופה", ניתחו אתמול (שישי) באתר "Sportske", והשוו בין התוצאות של בכר בליגת האלופות, לבין אלה של המאמנים הקודמים שהדריכו את הכוכב האדום בשלב הבתים של המפעל הבכיר.

"בכר פגש יריבות קשות מאוד כמאמן מכבי חיפה, ולא כיכזב למרות שסיים את הבית במקום האחרון", ציינו, ובאותה נשימה כתבו: "כשבוחנים את המספרים של הקבוצה של בכר בעונה החולפת ואת אלה של הכוכב האדום תחת ולאדן מילוייביץ' (המאמן היוצא), מקבלים תוצאות זהות. מכבי חיפה אולי כבשה קצת יותר שערים, אבל עדיין לא ברור אם בכר יוכל להביא את האיכות ההתקפית הזו לבלגרד".

עוד הוסיפו: "לא צריך לצפות לניסים מברק בכר, בטח לא בשנה הראשונה שלו בתפקיד. ליגת האלופות חזקה מדי עבור הכוכב האדום, וכדי להתחרות באמת עם הקבוצות הגדולות ביבשת, הקבוצה תצטרך לתת לבכר את הזמן ולהשקיע את המשאבים המתאימים. רק ככה הקבוצה תקפוץ כיתה. ניסים עדיין יכולים לקרות העונה, אבל יש סיכוי נמוך מאוד לכך".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר
איך זה קרה? בכר | ברני ארדוב

אלכסנדר פשיץ', שמכיר את בכר מהמפגשים של מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב, אמר היום לתקשורת הסרבית: "אנשים לא מבינים כמה חזקה הליגה הישראלית, בכר עשה הרבה והוא זכה בשש אליפויות. אני לא מכיר אותו אישית, תמיד בירכנו אחד את השני לפני משחקים. הוא בטח זוכר אותי, כי כבשתי מול הקבוצות שלו. כל מאמן צריך זמן להתאקלם, אבל אני חושב שהוא יתאקלם במהרה. הוא מגיע למועדון טוב, ישחק בליגת האלופות, ולא צריכה להיות שום בעיה".

מילוש ראדיבוייביץ', אקס עירוני קרית שמונה, הוסיף: "הוא מאמן מצוין, תמיד היה אחר מכל יתר המאמנים בישראל. הקבוצות שלו שיחקו יותר התקפי, יותר מהיר, עם יותר איכויות".