חגיגות האליפות של חיפה נעצרו וחודשו, בכר: "תודה על שנים מרגשות"

play
שחקני מכבי חיפה בחגיגות האליפות | מאור אלקסלסי
כ-50 אלף אוהדי מכבי חיפה חגגו אליפות שלישית ברצף ונפרדו מבכר 01:09

כ-50 אלף אוהדים הגיעו לרחבת האצטדיון, הדוחק הגדול גרם לעצירת ההופעות. השחקנים הגיעו, המאמן נפרד: " קיבלתי כל כך הרבה אהבה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ה-0:5 הגדול על הפועל ירושלים, חגגה הערב (ראשון) מכבי חיפה את האליפות השלישית ברציפות שלה. החגיגות נערכו ברחבת אצטדיון סמי עופר, בהשתתפות עשרות אלפי אוהדים. כמו כן, היו גם הופעות חגיגות של יהודה פוליקר, ששר את שיר האליפות הרשמי, סטטיק, בניה ברבי, נסרין קדרי ועוד. על פי הערכות המשטרה, כ-50 אלף צופים הגיעו לאירוע.

במהלך האירוע נרשם דוחק גדול, ובשל כך הופעות הזמרים הופסקו קצת לפני השעה 21:00, בניגוד למתוכנן. המשטרה החליטה לעצור את האירוע, כדי להימנע מאסון, ומספר דקות לאחר מכן עדכנה: "בשל עומס חריג במקום המשטרה הסירה חלק מהגדרות במקום וזאת על מנת להקל על העומס, על מנת שמירה על בטחונו של הציבור".

בשעה 21:45, כשעה לאחר שהופסקו ההופעות, נתנה המשטרה אישור לחדש את האירוע. השחקנים הגיעו בסביבות 22:15, והוצגו בפני הקהל הנרגש. המאמן ברק בכר נפרד ואמר: "תודה רבה על שלוש שנים מרגשות. קיבלתי כל כך הרבה אהבה מכם, אני אוהב אתכם".

בהמשך הוסיף בכר: "קשה להתמודד נפשית עם ההודעות שקיבלתי. אלה היו שלוש שנים אינטנסיביות, בימים האחרונים חוויתי פורקן, השלמה עם המעבר, ועדיין צריך לדעת להיפרד. הגוף עוזב אבל הלב נשאר. התמיכה שקיבלתי לא רגילה, זו תופעה. בדרך כלל מאמן מסיים בצורה לא טובה, כשהוא מפוטר או רוצה להתקדם, אצלי זה הסתיים בצורה טובה. מאז שהגעתי הרגשתי שאני נכנס למשפחה שנותנת לך את הכלים להצליח", המשיך המאמן העוזב, "אלה היו שנים מוצלחות אבל היו גם משברים, יעקב שחר ידע לתמוך ולחבק, הוא מנהיג אמיתי".

על ההתחלה החדש בכוכב האדום בלגרד אמר: "זו קבוצה אחרת, מנטליות אחרת. זה סוויץ' מאוד רציני שצריך לעשות בראש, כבר התחלנו לעבוד. עד לא מזמן הייתי שותף לבנייה קדימה גם בחיפה. עושים עבודה טובה בשימור הסגל וברכש. זה מועדון חזק ואין סיבה שלא ימשיך להוביל בשנים הבאות".

עוד על האליפות הירוקה

הצגת פרידה: מכבי חיפה מחצה 0:5 את הפועל ירושלים ונפרדה מבכר
ברק בכר: "שיניתי את ההחלטה בכל יום, לא אקח שחקנים ממכבי חיפה"
מסאי דגו מונה למאמן מכבי חיפה, שחר: "לפני 30 שנה גם לי לא היה ניסיון"
חזיזה: "השחקנים היו בשוק ממינויו של דגו, לא ציפינו לזה"
דילן בטובינסיקה קיבל זימון בכורה לנבחרת קונגו
בכר התרגש עד דמעות, שחר: "זה לא שלום, אלא להתראות"

נסרין קדרי בחגיגות האליפות של מכבי חיפה
נסרין קדרי בהופעה | מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה בחגיגות האליפות
אוהדי מכבי חיפה בחגיגות האליפות | מאור אלקסלסי
חגיגות אליפות מכבי חיפה עונת 2022/23
חגיגות אליפות מכבי חיפה עונת 2022/23 | מערכת וואלה!, שלמה וייס

שחקני ואנשי מכבי חיפה עוד לפני החגיגות ברחבת האצטדיון היו באירוע פרטי ושם הבעלים יעקב שחר נאם ואף הזיל דמעה כשאמר: "זו האליפות הכי עוצמתית שלי, גם התצוגות קהל, האווירה והיכולת. קהל האוהדים המאסיבי שמלווה אותנו מכל הארץ, הוכיחו שהגענו למטרה שסימנו לפני 32 שנים להיות הקבוצה האהודה בארץ".