נשאר בצפון: אורן גולן הצטרף לצוות המקצועי של הפועל חיפה

play
אורן גולן | שלומי גבאי, שלומי גבאי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5 05:06

היועץ המקצועי של הפועל חדרה ב-7 השנים האחרונות יכהן באותו תפקיד בקבוצה מהכרמל: "מודה על האמון, שמח ונרגש". יואב כץ: "יתרום לנו רבות מניסיונו ויכולותיו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שבע שנים בהפועל חדרה, אורן גולן עזב את תפקידו כיועץ המקצועי במועדון בשבוע שעבר, והערב (רביעי) המשיך לשלב הבא בקריירה עם מינויו לאותו תפקיד בהפועל חיפה. גולן (51) יצטרף למועדון מהכרמל אחרי עבודה מוצלחת בחדרה, שם הוביל את הקבוצה הבוגרת מליגה א' עד ליגת העל כשבשיאה היא הגיעה לפלייאוף העליון בעונת 2018/19 עם עלייתה לליגה הבכירה בישראל.

היועץ המקצועי החדש של החיפאים אמר על המינוי: "אני רוצה להודות ליואב כץ על האמון בי. שמח ונרגש לקראת עונת ה-100 של המועדון". בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, הצטרף ואיחל הצלחה לגולן על הצטרפותו למועדון: "מברך את אורן גולן על הצטרפותו למועדון. אורן יתרום לנו רבות מניסיונו ויכולותיו – הן במישור המקצועי והן במישור האדמינסטרטיבי".

הפועל חיפה כבר רשמה החתמה ראשונה, טרם כניסתו של אורן גולן לתפקיד, עם צירופו של גיא מלמד לשורות הקבוצה עם חוזה לשנתיים בכרמל.

עוד בכדורגל הישראלי

אחד ממציתי רשת השער בגמר גביע המדינה: חייל מיחידת 8200
"כשבני יהודה לא צריכה אותך, היא בועטת לך בתחת"
עומר אצילי: "בחדר ההלבשה אמרנו 'היום זאת או חתונה או לוויה'"
חגיגות הזכייה של בית"ר ירושלים בגביע יתקיימו הערב בגן סאקר

אורן גולן הפועל חדרה
אורן גולן | שלומי גבאי

בשיחה ל-103FM לאחר המינוי אמר גולן: "סגרתי שנים טובות בחדרה, בכל הפרמטרים, בטח המקצועיים. הרגשתי שהמסע הזה תם ונגמר, ומהרגע שסיימתי קיבלתי שלוש הצעות, אחת מהלאומית ושתיים מליגת העל. אני חושב שבחרתי בפרויקט הכי מעניין ומאתגר, אני מקווה שבחרתי נכון".

"אני רוצה להודות יואב כץ, אני יודע שזה לא מהלך פשוט והפועל חיפה היא מערכת שעובדת. באתי לעבוד כצוות, אני לא בא מעל אף אחד ולהביא את הדברים שלי לתוך המערכת. אני בטוח שנעשה עונה טובה ושנים טובות".