עלי מוחמד מצהיר: "נשאר בוודאות". בחיפה ייפגשו איתו להארכת חוזה

play
עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
כ-50 אלף אוהדי מכבי חיפה חגגו אליפות שלישית ברצף ונפרדו מבכר 01:09

הקשר הניז'רי אישר בריאיון שיתפרסם בהמשך היום בספורט1 על המשך דרכו, האלופה מעוניינת להאריך את חוזהו. בחיפה ידחו את ההצעה הנוכחית של פרנצאוורוש על אבו פאני, אברג'ל ומגן שמאלי הן מטרות הרכש העיקריות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קשרה של מכבי חיפה עלי מוחמד מחזיק בחוזה לעונה הבאה ומצהיר: "אני נשאר בוודאות בקבוצה". בעונה האחרונה לא מעט קבוצות עקבו אחרי הקשר שהציג יכולת מצויינת גם במשחקים באירופה, אלא שלפחות לפי הצהרתו, מוחמד ימשיך לעונה שלישית במועדון. בריאיון חגיגי שיתפרסם בהמשך היום בספורט1, דיבר הקשר על העונה שעבר, הפספוס של ג'ורדי קרויף שלא לקח אותו כשהיה שחקן של בית"ר תל אביב, הגזענות, מסאי דגו ושלל נושאים אחרים. כשהתייחס לדאגה של הקהל לגבי המשך דרכו הצהיר בביטחון: "אני נשאר בוודאות". בחיפה כמובן רוצים לראות את מוחמד ממשיך במועדון וצפויים להיפגש עימו כדי להאריך את חוזהו מעבר לעונה הבאה בלבד.

מי שעשוי לעזוב הוא מוחמד אבו פאני. כזכור, אתמול הגישה פרנצווארוש ההונגרית לחיפה 800 אלף יורו על מנת להעביר לשורותיה את הקשר, אולם באלופה ידחו את ההצעה הנוכחית. אבו פאני מחזיק בסעיף שחרור בגובה של שני מיליון יורו אך ברור לכולם שההונגרים לא ישלמו סכום כזה. יחד עם זאת, פרנצווארוש עשויה לשפר את הצעתה ולנוע סביב כמיליון יורו, ואז בחיפה יצטרכו לקבל החלטה מחודשת בנושא.

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה
עדיין לא ברור האם ישותף במשחקים. מוחמד | ברני ארדוב

עוד בליגת העל

הסינדרלה של הגביע: העונה המשוגעת של בית"ר ירושלים
בן בסט עשוי שלא להמשיך בהפועל חיפה, כץ הציע לממן לשמש כעוזר
פערים גדולים בין שכר לריינה, שמוכנה לשלם מיליון ש"ח עבורו
ברק בכר הודה לאוהדי חיפה: "קראתם 'תישאר', ושם אני נשבר, בוכה כמו תינוק"

בנוגע לרכש שיגיע, הירוקים סימו שתי עמדות עיקריות מבחינתם לחיזוק. האחת קשר בעמדה מספר 6 כאשר המועמד המוביל הוא לורן אברג'ל. הקשר היהודי-צרפתי קיבל הצעה וגם קבוצתו לוריין קיבלה הצעה מחיפה, אלא שבנוסף לאלופה הישראלית, גם קבוצות מפולין והונגריה פנו לצרפתים בעניינו. הירוקים אופטימיים לגבי צירופו אך אם לא יגיע, בחיפה יצרפו בכל מקרה קשר לעמדה זו. בנוסף יש רצון לצרף מגן שמאלי לסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי