"נראה מגוחך": הקבוצה שפספסה את ניקולאסקו ה"אנדרייטד"

play
רגע האמת. ניקולאסקו | מאור אלקסלסי
עם 35 אלף אוהדי הקבוצה בגן סאקר: בית"ר ירושלים חגגה את הזכייה בגביע 04:42

בסוליגורסק החלוץ "לא הראה למה הוא מסוגל" ו"צוות האימון לא התרשם ממנו", אך אחרי עונת שיא בישראל, בבלארוס בטוחים: "בית"ר יכולה להרוויח עליו פי כמה ממה ששילמה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחד האחראים הבולטים לחזרתה של בית"ר ירושלים לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי בעונה החולפת היה יון ניקולאסקו. החלוץ המולדבי שהגיע ממכבי פתח תקוה כיכב עם 18 שערים ו-8 בישולים בכל המסגרות, מתוכם 3 ו-2 בהתאמה בגביע המדינה שעזרו לצהובים-שחורים לזכות שלשום (שלישי) בתואר ראשון מאז 2009. לאחר עונת השיא בקריירה שלו, נראה שישנה לגביו תחושת פספוס בבלארוס, שם שיחק ניקולאסקו בשתי קבוצות שונות.

באתר הבלארוסי "טריבונה" נזכרו היום בקדנציות של החלוץ בוויטבסק ובשחטאר סוליגורסק, כשאצל האחרונה "הוא נראה מגוחך", כך כתבו. "בבלארוס הוא לא הראה למה הוא מסוגל. ניקולאסקו הוא אנדרייטד". אחרי 290 דקות בלבד ב-15 הופעות בסוליגורסק, בהן לא מצא את הרשת ו"צוות האימון לא התרשם ממנו", המולדבי הושאל לוויטבסק ובמדיה רשם 9 שערים ובישול ב-18 משחקים.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים
בבלארוס הוא "לא הראה למה הוא מסוגל", אבל בישראל הוא פרץ. יון ניקולאסקו חוגג אחרי הניצחון בגמר הגביע | מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים מחזיקת גביע המדינה

הסינדרלה של הגביע: העונה המשוגעת של בית"ר ירושלים
35 אלף אוהדי בית"ר בחגיגות. נתניהו בירך, אברמוב: "זו רק ההתחלה"
קריאף הניף את הגביע בבית הנשיא, שחקני בית"ר חגגו

ניקולאסקו חתום בבית"ר ירושלים לעונה נוספת, אך כפי שנכתב כאן הבוקר למחזיקת הגביע צפוי קיץ לא פשוט מבחינת הניסיון להשאירו, וגם בבלארוס בטוחים שיגיעו הצעות על החלוץ שנרכש על ידי בית"ר ב-90,000 יורו: "אחרי עונה כזו מרשימה, המועדון מירושלים יכול להרוויח עליו פי כמה וכמה ממה ששילם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי