זהבי מתחרט? בוטאפוגו רצה לאליפות, החלוץ שהגיע במקומו לוהט

play
ערן זהבי מכבי תל אביב | קובי אליהו
ערן זהבי לפני מכבי תל אביב – מכבי חיפה 00:31

חלוץ מכבי תל אביב סיים עונה מאכזבת בישראל, אבל הקבוצה לה סירב בברזיל דוהרת והופכת לסיפור הצלחה. טיקיניו שהצטרף על חשבונו הוא מלך השערים ומוזכר כמועמד לברצלונה

(גודל טקסט)

ערן זהבי ויתר על חוזה עתק ותנאים מעולים בבוטאפוגו כדי לחתום במכבי תל אביב, אבל אם לשפוט על פי ההתפתחויות בשבועות האחרונים, ייתכן שהוא מתחרט על כך. בעוד הצהובים סיימו עונה מאכזבת בישראל במקום השלישי בלבד והיו רחוקים מאוד ממכבי חיפה במאבק האליפות, מועדון הפאר הברזילאי הופך ללהיט של ברזיל.

הלילה (בין ראשון לשני) בוטאפוגו ניצחה 0:2 את אמריקה ועלתה למאזן של 7 ניצחונות ב-8 מחזורים בליגה הברזילאית. אחרי 8 מחזורים, היא מדורגת בפסגת הליגה עם יתרון של 5 נקודות על פלמייראס, ובברזיל כבר משוכנעים שהיא רצה לאליפות.

באופן סמלי, שחקן המפתח של בוטאפוגו בפתיחת העונה המרשימה הוא טיקיניו, החלוץ שהצטרף לקבוצה כברירת מחדל אחרי שזהבי סירב להצעה. טיקיניו שהגיע מאולימפיאקוס, מוביל עד כה את רשימת הכובשים של הליגה עם 6 שערים והיכולת הטובה שהוא מציג בבוטאפוגו עשויה להיות עבורו מקפצה לקבוצות גדולות באירופה.

ערן זהבי לצד טיקיניו
נותר רק לדמיין מה היה קורה אם היה אומר כן. זהבי לצד טיקיניו | עיבוד תמונה, אילוסטרציה

רק בשבוע שעבר דווח בתקשורת הקטלאנית שברצלונה שוקלת לרכוש את טיקיניו, ועשויה להגיש הצעה לבוטאפוגו בקרוב.

זהבי סיים את העונה בישראל עם 20 שערי ליגה, אחד פחות ממלך השערים עומר אצילי. לפי הדיווחים בברזיל, בוטאפוגו אף בדקה פעם נוספת במהלך העונה את האפשרות להחתים את זהבי, אולם הוא רצה לסיים את העונה במכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי