בעקבות האיומים: כץ "מתחיל לחשוב פעמיים" על עתידו בהפועל חיפה

play
סוער בהפועל חיפה. יואב כץ | ברני ארדוב
סיימה את העונה בסטייל: הפועל חיפה הביסה 0:4 את מכבי בני ריינה 06:03

בעלי המועדון ניסה לעשות סדר לאחר הודעת העזיבה של מנהל הנוער צחי נקש: "ברגע זה מסתמן שהוא יישאר. האנשים שהוציאו את ההודעות כבר התנצלו. בגילי קצת יותר קשה להתמודד עם איומים פיזיים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הודעת העזיבה של מנהל הנוער צחי נקש והדיווחים כי גם דורון אוסידון עשוי לסיים את דרכו בעקבות מינוי אורן גולן, בעלי הפועל חיפה יואב כץ עלה לשידור בתוכנית הספורט של FM103, וניסה לעשות סדר: "אני לא חושב שיש בלאגן, המועדון מאוד מסודר. אנחנו מגייסים שחקנים לעונת ה-100, ומקווים שהיא תהיה הכי טובה בתולדות המועדון".

האזינו לדברים

על עזיבתו של צחי נקש, אמר כץ: "ברגע זה מסתמן שהוא יישאר. ההודעה הזו יצרה קצת בעיות, היא גרמה לי לקבל כל מיני איומים פיזיים ואני ביקשתי התנצלות ממי שהוציא את ההודעה, וקיבלתי התנצלות. איך זה הגיע לאיומים? כשמוציאים הודעות לתקשורת אנשים לוקחים את זה קצת מעבר לטעם הטוב ונוצרים איומים פיזיים שזה דבר מאוד לא בריא. זה לא דברים הכי חיוביים ואני מעדיף לא להגיב. האנשים שהוציאו את ההודעות כבר התנצלו, והפנים קדימה".

כץ המשיך: "כל השנים השקעתי המון כסף, לא רק בשנים האחרונות. בשביל מה אני צריך את זה? שאלה טובה. אחרי איומים פיזים, לא בפעם הראשונה ולא בפעם השנייה, אני מתחיל לחשוב פעמיים, אני לא יהודי צעיר ויפה כמוכם ואני מתחיל לחשוב על זה באמת. למכור את הקבוצה? אני לא יודע, אבל ברגע שמתקיפים יהודי זקן פיזית – אם הייתי בן 20 הייתי מתמודד עם זה, בגילי זה קצת יותר קשה".

למרות הדברים של כץ, נקש הבהיר שהוא ואוסידון לא התנצלו שכן אין להם על מה, אך הם כמובן מגנים אלימות על כל צורותיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי