הפציעות הכריעו: חן עזרא הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 34

play
חן עזרא עם האוהדים | ברני ארדוב‎
10 ההצלות הטובות ביותר בליגה האנגלית, עונת 2022/23 06:05

הקשר המוכשר ששיחק בכל הקבוצות הגדולות למעט מכבי תל אביב, אך קרע את הרצועה הצולבת במדי מכבי נתניה, נפרד ברשת: "מסתכל על חצי הכוס המלאה, והיא בהחלט מלאה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

חן עזרא הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורגל כשהוא בגיל 34 בלבד. עזרא החליט לתלות את הנעליים אחרי עונה מתסכלת מאוד שבה הוא לא שיחק בגלל קרע ברצועה הצולבת. הוא הספיק לרשום 64 הופעות במכבי נתניה עד הפציעה הקשה שאילצה אותו לפרוש.

"אי אפשר באמת להיות מוכן לרגע הזה, שמריץ שוב מההתחלה אל הסוף", כתב עזרא בחשבון האינסטגרם שלו, "אני גם יודע בתוך תוכי שיכולתי למצות יותר בקריירה, זה ברור לי! אבל, 'אין אדם מת וחצי תאוותו בידו'. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, והיא בהחלט מלאה".

"תודה לכל מי שהיה לצידי בדרך הארוכה הזו. תודה מיוחדת לאיש שהוא משפחה לכל דבר, שרון אוחיון המאמן האישי שליווה אותי מגיל 18 אין לי מילים להודות על כל מה שעשית בשבילי. בכל רגע משעות היממה היית שם בשבילי, פיתחת אותי כשחקן וכבנאדם ונתת לי לראות את היכולת הטמונה בי ולהביא את הכישרון הטבעי ביחד עם העוצמות הפיזיות והמהירות שהמשחק הזה דורש מאיתנו ככדורגל מקצועני. ולכם האוהדים, מי שאהב ומי שלא. שוב תודה לבורא עולם על כל הדרך שהעברת אותי, אני לא יודע כלום ולא מבין כלום, אני רק יודע שהכל היה הווה ויהיה לטובתי תמיד".

חן עזרא שחקן מכבי נתניה
חן עזרא שחקן מכבי נתניה | ברני ארדוב

חן עזרא גדול בבית"ר טוברוק ופתח את הקריירה שלו בבוגרים היכן שסיים, במכבי נתניה. הוא הושאל להפועל כפר סבא ולקראת עונת 2012/2013 הוא חתם על חוזה לארבע שנים במכבי חיפה, ממנה הוא זומן גם לנבחרת ישראל. עזרא הספיק לשחק גם בהפועל תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע וביולי 2019 ניסה את מזלו מעבר לים בשורות אומוניה ניקוסיה, ממנה הוא חזר לנתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי