"אם ישלמו לשועה כמו לשחקן מוביל הוא יישאר, הוא אוהב את בית"ר"

play
ירדן שועה | מאור אלקסלסי
אוהדי בית"ר ירושלים בחגיגות גביע המדינה בגן סאקר 00:11

בסביבת השחקן לא מבינים את הלחץ מבית"ר ירושלים: "הוא ויתר על מאות אלפי דולרים בשביל לשחק כאן". במועדון הגיבו: "מוכנים לשדרג את חוזהו בסכומים ריאליים. אם תהיה לו הצעה אטרקטיבית נעזור לו להתקדם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) על רכש ראשון לקראת העונה הבאה בדמותו של יובל אשכנזי, ואחרי מימוש על אופציה על ארבעה שחקנים זרים, במועדון עוסקים גם בעתידו של ירדן שועה, מלך הבישולים של העונה בליגת העל.

במועדון כועסים על החלוץ, שלטענתם מסרב לחתום על חוזה מעבר לעונה הבאה ומאיימים כי אם לא יחתום לא יזכה לשחק. בסביבתו של שועה רואים את הדברים אחרת ואומרים: "הוא רוצה להתקדם כלכלית, בית"ר יכולים להגיש הצעה אטרקטיבית כיאה לשחקן מוביל בכדורגל הישראלי והוא יישאר, הוא אוהב את בית"ר, הוא ויתר על מאות אלפי דולרים כדי לשחק בבית"ר".

בבית"ר הגיבו לדברים: "אנחנו מוכנים לשדרג לו את החוזה בסכומים ריאליים, אם תהיה לו הצעה אטרקטיבית נעזור לו להתקדם".

ירדן שועה בית"ר ירושלים
בית"ר תלויה בו באופן כמעט אבסולוטי. שועה | דני מרון

עוד בבית"ר ירושלים

תובע ההתאחדות המליץ: הפחתת נקודות ועונש על תנאי לבית"ר
בית"ר ירושלים נערכת לעזיבה של אחד הזרים בקיץ
המעגל נסגר: גביע המדינה הגיע לקברו של רס"ן אופק אהרון ז"ל

על פי האופציה בחוזהו, בית"ר האריכה את חוזהו של הקשר בעונה נוספת אך לא רוצה לאבד אותו בתום העונה הבאה. השחקן, שחש מקופח כלכלית, רוצה בגיל 24 לקבל חוזה שישדרג אותו משמעותית, במספרים שבית"ר ירושלים לא משלמת.

אגב, בפעם האחרונה שבית"ר שלחה שחקן ליציע בשל העובדה שהוא לא חותם חוזה חדש, היה זה עומר אצילי בעידן אלי טביב, בעקבות האירועים אצילי פנה לבוררות והשתחרר תמורת 750 אלף יורו.

שועה כאמור סיים העונה כמלך הבישולים בליגה עם לא פחות מ-16 כאלה, לצד שלושה שערים שהבקיע. כמו כן הוא היה השחקן המצטיין בגמר גביע המדינה שהסתיים ב-0:3 על מכבי נתניה, כאשר היה מעורב בשני השערים הראשונים והבקיע את השער האחרון מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן.