חוסה רודריגס חתם לשנתיים בהפועל תל אביב

play
חוסה רודריגס חתם לשנתיים בהפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6 04:09

הקשר הספרדי חוזר לליגת העל, אחרי ששיחק במכבי תל אביב וזכה בשתי אליפויות עם מכבי חיפה. מיעט לשחק העונה באוניון סן ז'ילואז הבלגית: "שחקן מוכח שמתחבר לרוח החדשה שאנחנו בונים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנה קשה מאוד וקרבות הישרדות, בהפועל תל אביב נחושים לבנות קבוצה שבעונה הבא תילחם בחלק העליון של הטבלה. צעד אחד בדרך לשם עשתה היום (שישי) כשהחתימה שחקן בעל ניסיון במאבקי הצמרת בליגת העל – חוסה רודריגס. שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, איתה זכה בשתי אליפויות, חתם על חוזה לשנתיים ויצטרף לסגל האדום.

הקשר בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד, ובהמשך שיחק גם בדפורטיבו לה קורוניה, גלאטסראיי, מיינץ ומלאגה. בעונת 2017/18 שיחק במדי היריבה העירונית במכבי תל אביב, ולאחר סיבוב נוסף בספרד שב ארצה בשנת 2020 וחתם במכבי חיפה.

הספרדי שיחק שנתיים תחת ברק בכר בכרמל, והיה שותף לשתי האליפויות הראשונות של הקבוצה מזה עשור. בקיץ שעבר נפרד רודריגס מחיפה ועבר לאוניון סן ז'ילואז הבלגית, אך הוא מיעט לקבל דקות וערך 13 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה שתוכל בסוף השבוע הקרוב לזכות באליפות.

חוסה רודריגס, אוניון סן ז'ילואז
חוסה רודריגס, אוניון סן ז'ילואז | GettyImages, LAURIE DIEFFEMBACQ/BELGA MAG/AFP

עוד בהפועל תל אביב

הפועל תל אביב במו"מ עם גיא בדש, גם באר שבע התעניינה
צומצמו הפערים במו"מ בין הפועל ת"א ללרנקה לגבי אלטמן
בן ביטון נפתח: "עצוב לי לקבל בוז בטרנר, נתתי הכל עבור באר שבע"

מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול, בירך על ההחתמה: "חוסה שחקן מוכח, שמתחבר לרוח החדשה שאנחנו בונים במועדון. הוא מכיר את הפועל תל אביב ונרגש מאוד לקראת המטרות העומדות בפנינו העונה. אנחנו מאמינים בו ושמחים שהוא מצטרף אלינו".

רודריגס הוא הרכש השני של האדומים לקראת העונה הבאה, אחרי המגן אביב סלם שהגיע מבני יהודה. בנוסף אליהם, האדומים מימשו את האופציות בחוזים על דן איינבינדר, אלן אוז'בולט ויהב גורפינקל וגם החתימו את אמיליוס זובאס לעונה נוספת.