תורג'מן חתם על החוזה בבאר שבע: "נרגש ומחכה לפגוש את האוהדים"

play
אלון תורג'מן, הפועל באר שבע | אתר רשמי, הפועל באר שבע
מבצע אישי מרהיב של אנסה 33 שניות מהפתיחה העניק לב"ש 0:1 על הפועל חיפה 06:04

החלוץ בן ה-31 שהגיע מהפועל חיפה לבירת הנגב מחכה לפתיחת העונה ולא שכח להודות לאקסית: "תמיד תישארו בליבי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה השבוע על סיכום עם אלון תורג'מן, שהפך לרכש הראשון של האדומים לקראת עונת 2023/24. הערב (שלישי), אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, חתם החלוץ שהגיע מהפועל חיפה על החוזה לשתי עונות ובכך פתח באופן רשמי את הקדנציה שלו בבירת הנגב.

תורג'מן בן ה-31 אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להצטרף למשפחת הפועל באר שבע. אני מצפה לתחילת האימונים עם החברים לחדר ההלבשה ולפגוש את האוהדים. אני רוצה להודות להפועל חיפה, לצוות וליואב כץ, תמיד תישארו בליבי". החלוץ שיחק בשנתיים וחצי האחרונות בהפועל חיפה, ובתקופה זו כבש 20 שערי ליגה כולל 7 בעונה החולפת. בסך הכל כבש תורג'מן 24 שערים בקדנציה האחרונה בהפועל חיפה.

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן
המחליף של שכטר? אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי

תורג'מן יעבה את מצבת החלוצים של הקבוצה שכוללת את רותם חטואל, תומר חמד, פטריק קלימלה ויוג'ין אנסה. הוא מגיע ככל הנראה על המשבצת של איתי שכטר, שעזב את המועדון. פרט לתורג'מן, למועדון יצטרף כעת גם זאהי אחמד שנרכש בינואר מהפועל עכו והושאל אליה עד לסיום העונה.

עבור תורג'מן, באר שבע תהיה התחנה בשמינית בקריירה. החלוץ שהחל את דרכו במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, שיחק בהפועל פתח תקוה, מכבי חיפה, הפועל תל אביב, בני יהודה, אוסטריה וינה, ויסלה קרקוב והפועל חיפה. ברזומה של תורג'מן יש גם שתי הופעות במדי נבחרת ישראל.