הפועל תל אביב תקבל החלטה סופית בנוגע לאלטמן בימים הקרובים

play
עומרי אלטמן | ברני ארדוב
בכל אירופה ידברו עליו: צפו בשער המדהים של עומרי אלטמן בליגה האירופית 00:31

במועדון מבינים שלא ניתן למשוך את הסאגה, אך עדיין מנסים להוריד עלויות ולהפחית סיכונים עם סעיפי יציאה. המועדון מציע לזרים סכומים של כ-270 אלף יורו. גורפינקל עשוי לצאת לחו"ל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עדיין בהתלבטויות בנוגע לתנאי ההעברה וההסכם של עומרי אלטמן, אותו במועדון מאוד רוצים לצרף. משום שהבדיקות הרפואיות לא היו חד משמעיות בנוגע להחלמה מהפציעה בגב, במועדון מתעסקים בימים האחרונים בשני מישורים – האחד מול א.א.ק לרנקה, בניסיון להוריד את מחיר דמי ההעברה עבור השחקן, ומנגד, מול אלטמן ונציגיו במטרה להכניס סעיפי יציאה בחוזהו. עד עתה הצדדים לא הגיעו להבנות סופיות ובמועדון רוצים להגיע להחלטה סופית כבר ב-48 שעות הקרובות. אלטמן התקבל אתמול באהבה גדולה בדרייב אין כשהגיע לצפות במשחק הדרבי סל. גם המנכ"ל לירן מוכתר הגיע לתמוך באחות מהכדורסל.

במקביל בודקים האדומים את כל האפשרויות, כאשר בשלב זה גיא בדש מעדיף אופציות אטרקטיביות יותר מהפועל תל אביב. עם נציגי מאור קנדיל התקיימה לראשונה שיחה, אך הדברים לא הגיעו לכדי התקדמות להסכם כספי – המגן דורש חוזה לשנתיים, ובמקביל, ניק האמונד מפעיל סוכנים ביבשת ומחפש מגן ימני זר וגם שחקן כנף ימין זר.

שחקן א.א.ק לרנקה, עומרי אלטמן
הגרלה מאוד קשה לקבוצה מהאי השכן. אלטמן | רויטרס

בנוגע ליהב גורפינקל, הקבוצה מימשה את האופציה עליו, אך עד ל-1 ליולי יש לו אפשרות יציאה לחו"ל, ואם הפועל תל אביב לא תעניק לו חוזה חדש למספר שנים, ייתכן והוא יממש אופציה זאת. במקרה כזה, האדומים יוותרו ללא מגן שמאלי בכיר, כאשר אביב סאלם שצורף אינו בשל להיות שחקן הרכב בשלב זה. גם בסביבת הישאם לאיוס יש לחץ גדול לנצל אופציות בטורקיה והאמירויות בשכר גבוה, כאשר בהפועל תל אביב מדברים על כך שיעניקו לו חוזה חדש ומשודרג, אך עד עתה לא נעשו צעדים מהותיים בענין.

על פי השיחות של אנשי המועדון עם סוכני שחקנים, ניתן להבין כי לא יצורפו יותר מ-2-3 ישראלים וכי עיקר התקציב לרכש מתמקד בעוד שלושה זרים שבמועדון מקווים כי יעשו את ההבדל. הסכומים שמציעים הם בשכר של 180-270 אלף יורו לעונה.

מייקל ולקאניס צפוי לנחות בישראל עד לתחילת השבוע הבא. המאמן המליץ על מספר מועמדים לעמדת עוזר המאמן, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעינין, כשגם האפשרות של צירוף איש מקצוע ישראלי לצוות נמצאת על הפרק.

לירן מוכתר מנכ"ל הפועל תל אביב בכדורגל
הגיע לתמוך באחות מהכדורסל. מוכתר | דני מרון

במועדון היה שבעי רצון וגאים ברן בנימין ועומר סניור שהבקיעו את השערים של נבחרת ישראל עד גיל 20 בניצחון על דרום קוריאה שהעניק את המקום השלישי במונדיאליטו, ואף אמרו: "עם סבלנות, כל הילדים האלה עוד יעשו דברים גדולים בהפועל". במועדון לוקחים בחשבון כי ייתכן ששחקן או שניים יזכו להצעות מחו"ל אך מדגישים כי עד עתה לא הגיעה הצעה לרכישת אחד השחקנים בסכום המתקרב לסעיף השחרור שלהם.